۰
۱
اخبار بانک: بانک مسکن دارای پنج عضو موظف هیات مدیره بوده که از چندی پیش، یک عضو آن به افتخار بازنشستگی نائل آمده است.

به گزارش «اخبار بانک»، بانک مسکن یک شرکت دولتی با سرمایه 584 میلیارد تومانی بوده که طبق اساسنامه، پنج عضو هیات مدیره آن به پیشنهاد نماینده وزارت راه و شهرسازی و تصویب درمجمع عمومی، برای مدت دوسال  انتخاب می شوند.

این گزارش حاکیست: هریک از اعضای هیات مدیره بنا به تشخیص مدیر عامل، مسئولیت  اداره بخشی از امور بانک را عهده دار  شده و جلسات هیات مدیره این بانک هم، با حضور دستکم پنج عضو هیات مدیره رسمیت خواهد یافت.

با توجه به بازنشستگی مرتضایی همچنان صندلی این عضو هیات مدیره خالی از سکنه بوده و پیگیری ها برای یافتن نام گزینه جدید هم راه به جایی نبرده است.

به گزارش نسیم، در ظاهر، تشکیل و رسمیت یافتن جلسات هیات مدیره منوط به حضور دستکم پنج عضو هیات مدیره بوده، موضوعی  که در اساسنامه بانک مذکور اشاره ای به حضور همه پنج عضو موظف یا چهار عضو موظف با یک عضو غیرموظف آن اشاره شفافی نشده است.

با این حال نام "غلامرضا سلامی" به عنوان عضو غیر موظف هیات مدیره ،همچنان در تارنمای این بانک خودنمایی کرده، نکته ای  که شاید بتوان تا تعیین جایگزین مرتضایی،به پر کردن جای خالی آن توسط این عضو هیات مدیره در جلسات فکر کرد.

فارغ از اینکه با وجود بازنشستگی "یوسف مرتضایی"، نام و تصویر نامبرده همچنان از تارنمای این بانک هم حذف نشده است.

درحال حاضر اعضای  هیات مدیره بانک مسکن را افرادی چون محمد هاشم بت شکن ریاست هیات مدیره و مدیریت عامل بانک، علیرضا بلگوری، محسن عزیزی و  ابوالقاسم رحیمی انارکی تشکیل می دهند.

https://akhbarbank.com/vdcg3n9w.ak9xq4prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
همکار بانک مسکن
United States
از همان روز بعد از بازنشستگی آقای عزیزی . جناب آقای آقا ملائی که سابقه 30 سال خدمت در بانک مسکن را دارد به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب شد و در حال حاظر در سایت عکس و نام ایشان به عنوان عضو هیئت مدیره قرار دارد
تازه ترین اخبار