۰
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۱
تكرار/ عضو هیأت مدیره بانک مسکن:

بانک‌ها در آینده از حالت تراکنش حضوری خارج می شوند

اخبار بانک: عضو هیأت مدیره بانک مسکن با بیان اینکه در ۶ ماه نخست سال جاری، ۹۱ درصد تراکنش‌ها در بانک ها غیرحضوری بوده است، گفت: در آینده نزدیک بانک‌ها از حالت تراکنش حضوری خارج و به مرکز شخصی‌سازی و مشتری‌مداری تبدیل می‌شوند.
بانک‌ها در آینده از حالت تراکنش حضوری خارج می شوند
به گزارش خبرنگار «اخبار بانک»، محسن عزیزی در نخستین جشنواره وبلاگ نویسی بانک مسکن گفت: در حال حاضر از هر هزار نفر ۴ نفر با اینترنت در ارتباط هستند و این عدد در سال ۲۰۱۵ از هر هزار نفر به ۴۰ نفر در سطح جهان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه ۵۴ درصد جمعیت ایران کاربر اینترنت هستند، در ادامه افزود: رشد کاربران اینترنت بسیار بالا است، به طوری که در ۲۰ سال آینده این رشد چندین برابر می‌شود.

عزیزی ادامه داد: در کشور 14.7 درصد کاربران از طریق تلفن همراه به اینترنت متصل می شوند که این رقم در دنیا 47 درصد است که در سال 2015 به 64 درصد می رسد.

وی با اشاره به اینکه بعد از حضور اینترنت رسانه ها متحول شده و حضور رسانه های دیجیتال پررنگ تر شد، اظهار داشت: فن‌آوری در ایران رشد خوبی داشته و در سالهای آینده این رشد افزایش چندین برابر خواهدشد.

عزیزی با اشاره به اینکه زمانی بود که در تولید محتوا با مشکل مواجه بودیم اما اکنون با دسترسی آسان به اینترنت و وجود رسانه های دیجیتال این مشکل محدود شده است گفت: باید دید بروز رسانه های دیجیتالی در اینترنت چه بلایی بر سر صنعت بانکداری آورده است.

عضو هیات مدیره بانک مسکن با تاکید بر اینکه یک زمانی بود که وقتی می خواستیم خدمات بانکی انجام دهیم، باید به شعبه مراجعه می کردیم، گفت: در شش ماه اول سال جاری، ۹۱ درصد از تراکنش های بانکی غیرحضوری بوده و اغلب آنها با استفاده از اینترنت بانک، موبایل بانک و خودپرداز رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه بانکها در فضای رسانه های دیجیتال به نسبت نظارت بیشتری دارند و با یکدیگر تعامل بهتری خواهند داشت، گفت:حجم اطلاعات تولید شده در دنیا اگر قبلا هر دو ماه یکبار اتفاق می‌افتاد، امروزه هر روز دو برابر می‌شود و در چند سال آینده هر ثانیه چهار برابر می‌شود.

عزیزی ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک بانکها از حالت تراکنش حضوری خارج می‌شوند و به مرکز شخصی‌سازی و مشتری‌مداری تبدیل می‌شوند.

عزیزی خاطر نشان کرد: ایران سال ۸۴ نهمین کشور دارای وبلاگ نویسی بود و بیش از ۷۰۰ هزار وبلاگ در فضای مجازی کشور ایران وجود داشت و در سال ۸۴ رتبه ایران در این بخش برابر با کشور کانادا بود.

به گفته وی، جشنواره وبلاگ نویسی که با حضور ۱۸۸ نفر شرکت کننده برگزار شد با هدف ترویج فرهنگ و مهارتهای الکترونیکی در راستای توسعه شهروند الکترونیک است.
https://akhbarbank.com/vdchkwni.23n6mdftt2.html
تازه ترین اخبار