۰
۱
اخبار بانک: همایش سراسری مدیران منطقه, سرپرستی های استانها, روسای شعب و همچنین تعدادی از پرسنل این موسسه از صبح امروز پنجشنبه هفدهم مهرماه در مشهد آغاز به کار کرد.
همایش سراسری مدیران موسسه عسکریه در مشهد آغاز شد
اخبار بانک: در این همایش که به مدت دو روز در هتل پارس مشهد برگزار می شود، علاوه بر مدیران استانی و روسای شعب سراسر کشور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسویان عضو شورای فقهی بانک مرکزی نیز حضور دارند.

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران و صلوات خاصه امام رضا (ع) کلیپی از موسسه عسکریه از ابتدا تا کنون پخش شد.

سپس سید عبدالکریم جوادی، مدیر منطقه یک موسسه اعتباری عسکریه به عنوان میزبان مراسم در سخنان کوتاهی به حاضرین در این همایش دو روزه خیر مقدم و اعیاد قربان و غدیر را تبریک گفت.

جواد اکبری معاون امور شعب موسسه عسکریه نیز به عنوان دبیر همایش گزیده ای از فعالیت های این موسسه را برای حاضرین بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسویان عضو شورای فقهی بانک مرکزی نیز در سخنانی گزارشی از روند پیدایش بانکداری اسلامی در کشورهای مسلمان ارائه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید امین جوادی مدیر عامل موسسه اعتباری عسکریه نیز در ادامه ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر جنایات تروریست های تکفیری در کشورهای مسلمان را محکوم کرد.

وی ادامه داد: موسسه اعتباری عسکریه با ۲۷ سال سابقه فعالیت به نقطه ای رسیده است که استاندارهای مورد نظر بانک مرکزی را به خوبی اجرا کرده و در راستای قوانین موجود گام بر می دارد.
https://akhbarbank.com/vdcdns0x.yt05s6a22y.html
مشاهده نظر مخاطبان
عبدالعباس جمعی
اینحانب درهمایش شرکت داشته اززحمات کلیه همکاران محترم خصوصا مدیرمحترم عامل واعضای هیئت مدیره وکلیه پرسنل غیورموسسه که جهت پیشبرداهداف عالیه موسسه وشکوفائی آن همت میگمارندکمال تشکررانموده وبرای تک تک این عزیزان آرزوی سلامتی وبهروزی مینمایم انشائالله
تازه ترین اخبار