۰
دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۶
قائم مقام موسسه اعتباری عسکریه در گفتگو با اخبار بانک:

بزودی سهام موسسه عسکریه در فرابورس دادوستد می شود

اخبار بانک: قائم مقام موسسه اعتباری عسکریه گفت: بزودی سهام این موسسه در بازار سرمایه فرابورس قابل خرید و فروش خواهد شد.
بزودی سهام موسسه عسکریه در فرابورس دادوستد می شود
محمد رضا مروجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری اخبار بانک با بیان این مطلب اظهار داشت: بزودی و با اخذ مجوزهای نهایی سهام موسسه عسکریه در فرابورس قابل خرید و فروش خواهد شد.

وی تصریح کرد: مقدمات برای ورود به بازار دوم فراهم شده و منتظر هستیم مسئولان بورس نیز با بررسی های نهایی اجازه خرید و فروش سهام موسسه در بازار فرابورس را بدهند و با انجام این روند انشاالله سهامداران موسسه می توانند براحتی سهام خود را فرابورس دادوستد کنند.

قائم مقام موسسه اعتباری عسکریه با اشاره به اینکه هم اکنون سهام موسسه عسکریه در بازار پایه و توافقی قابل خرید و فروش است خاطرنشان کرد: موسسه عسکریه همواره تلاش کرده در مسیر قانونی حرکت کند.

مروجی بیان داشت: در سال ۹۰ میزان سرمایه مورد نیاز برای اخذ مجوز موسسه ۱۵۰ میلیارد تومان بود که پس از تامین این میزان سرمایه با آغاز روند بررسی پرونده در بانک مرکزی قانون افزایش سرمایه موسسات به ۳۰۰ میلیارد تومان اجرایی شد.

وی افزود: افزایش دو برابری سهامداران موسسه با توجه به اینکه تازه افزایش سرمایه داده بودیم کمی مشکل بود که به حمدالله با همراهی سهامدارن فهیم توانستیم افزایش سرمایه مورد نیاز بانک مرکزی را انجام دهیم.

قائم مقام موسسه اعتباری عسکریه که اواخر سال گذشته مجوز نهایی خود را کسب کرد بیان داشت: از سال ۷۸ همکاری خود را با بانک مرکزی آغاز کردیم و می توان گفت جزو نخستین تعاونی اعتبارهایی بودیم که پذیره نویسی سهامی عام شدیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای قانون بانکداری اسلامی کار مشکلی نیست و می توان با یک آموزش به پرسنل مشتریان را نیز آگاه کرد افزود: ما به همکاران خود در شعب همواره تاکید می کنیم که محل مصرف وام به گونه ای که در قرارداد ذکر شده استفاده شود و همچنین به مشتریان در هنگام سپرده گذاری یادآوری شود که موسسه عسکریه به عنوان وکیل,سپرده های آنان را در بخش های سودآور سرمایه گذاری می کند.
https://akhbarbank.com/vdca6anu.49n0e15kk4.html
تازه ترین اخبار