۰
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۲
معاون فناوری و اطلاعات موسسه عسکریه در گفت وگو با اخبار بانک:

تا پایان آذرماه همه شعب به خودپرداز شتابی مجهز می شوند

اخبار بانک: معاون فناوری و اطلاعات موسسه اعتباری عسکریه گفت: تا پایان آذر ماه همه شعبی که امکان نصب خودپرداز داشته باشند به ATM شتابی مجهز خواهند شد.
تا پایان آذرماه همه شعب به خودپرداز شتابی مجهز می شوند
سید مرتضی بکا معاون فناوری و اطلاعات موسسه اعتباری عسکریه در گفتگو با خبرنگار اخبار بانک در مشهد اظهار داشت: هم اکنون ۱۳۷ خودپرداز عضو شبکه شتاب در شعب موسسه نصب کرده ایم.

وی ادامه داد: برنامه ریزی کرده ایم که تا پایان سه ماهه سوم سال جاری تمامی شعبی که امکان نصب خودپرداز داشته باشند به ATM شتابی مجهز کنیم.

بکا با اشاره به این که تعداد شعبی که قابلیت نصب خودپرداز دارند حدود ۳۰۰ شعبه است خاطر نشان کرد: در صدد هستیم مکان یابی و بازاریابی برای نصب خودپرداز سالنی در اماکن عمومی که نیاز به خودپرداز دارند انجام دهیم تا بتوانیم خدمات مطلوب تری را به شهروندان و همچنین مشتریان موسسه عسکریه ارائه دهیم.

معاون فناوری و اطلاعات موسسه عسکریه بیان داشت: خوشبختانه با دوراندیشی و آینده نگری مسئولان و مدیران موسسه، نرم افزار بانکداری که مورد استفاده قرار داده ایم همه امکانات برای ارائه خدمات بانکداری نوین را داراست و هم اکنون این خدمات تا حدود زیادی در موسسه انجام می شود.

بکا افزود: نرم افزار بانکداری مورد استفاده در موسسه عسکریه کاملا ایرانی است و یکی از بانک ها بزرگ دولتی نیز در حال استفاده آزمایشی در برخی از شعب خود است.

عضو هیئت مدیره موسسه عسکریه ادامه داد: هم اکنون تعداد ۲۸۰۰ پوز فروشگاهی به مشتریان ارائه داده ایم که در مدت سه ماه آمار قابل قبولی است و یکی از خدمات مطلوب در زمینه پوزهای فروشگاهی فاصله زمانی کم درخواست مشتری تا نصب آن توسط پشتیبانی است.
https://akhbarbank.com/vdcfctd0.w6dejagiiw.html
تازه ترین اخبار