۰
اخبار بانک: در اولین گردهمایی خراسانی های مقیم تهران که در سالن همایشهای میلاد برگزار شد، مدیر عامل موسسه اعتباری عسکریه موفق به دریافت نشان کارآفرین برتر شد.
مدیر عامل موسسه اعتباری عسکریه نشان کارآفرین برتر گرفت
حجت الاسلام سید امین جوادی در حاشیه این همایش در گفت وگو با خبرنگار اخبار بانک اظهار داشت: با توجه به آیین اسلامی و پیروی از اصول و عقاید اسلامی بویژه پیامبر اعظم(ص) ، این موسسه در راستای اهداف اصلی خود در بوجود آوردن فضا و امکانات مالی درباره اشتغالزایی قدم های استواری برداشته است که ماحصل آن دریافت نشان کارآفرین بود .

وی با بیان اینکه موضوع توجه به امر اشتغالزایی در این موسسه بر محور هدایت و راهنمایی های جامع پایه ریزی شده است، گفت: تمام تلاش ما در ایجاد شغل، برپایه راهنمایی ، هدایت و پشتیبانی از جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی بوده است .

جوادی ادامه داد: خداوند برای صدقه یک برابر ثواب و برای ایجاد شغل چندین برابر ثواب منظور کرده است .

وی تاکید کرد: باور داریم فرصت های شغلی امنیت و جامعه سالم را همراه دارد و فرصتهای شغلی است که مردم را به سمت و سوی تولید و و دارایی کشور سوق می دهد و اقتصاد را بالنده می کند . بر این باور و اعتقاد هستیم که این بستر را فراهم کنیم.

مدیر عامل موسسه اعتباری عسکریه ادامه داد: فکر می کنم امروز اگر بخواهیم کشور را نجات بدهیم و کشتی انقلاب را به ساحل نجات برسانیم باید به سمت افزایش شغل حرکت کرده و کار و تولید را در کشورمان راه اندازی کنیم .

وی گفت: در کشورهای دیگر به لحاظ آنکه محصولی به نام نفت ندارند و اتکای آنها به نفت نیست تنها کاری که آنها را بالنده کرده و به سرعت در اقتصاد پیشروی می کنند همین تولید است .

جوادی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می کردید از زمان افتتاح موسسه عسکریه روزی برسد که به عنوان کارآفرین مطرح بشوید ؟ اظهار داشت: زمانی که این مجموعه راه اندازی شد تصور ما فقط کمک به کشور ، مردم ، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود. علاوه بر آن مدیران مجموعه نیز در این ۲۸ سال که بدون تغییر در این مجموعه فعالیت می کنند نیز حرکت و فکرشان نیز این مساله بود و جز خدمت فکر دیگری نداشتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که انعکاس اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است در صنعت بانکداری را چگونه ارزیابی می کنید،گفت: اقتصاد مقاومتی که مقام معظم فرمودند کاری زیربنایی است و اگر همه ملت و مردم ما پشت سر مقام معظم رهبری ، این فرمایش را بعنوان یک سند زنده و سند اقتصادی در ذهن و کار و عمل جاری و ساری کنیم قطعاً اقتصاد و پیشرفت ایران اسلامی از وضع موجود نیز بهتر خواهد شد .

مدیر عامل موسسه اعتباری عسکریه ادامه داد: به دلیل اینکه اقتصاد کشور بانک محور است اگر صنعت بانکداری همراه اقتصاد مقاومتی نباشد بطور قطع یک بال اقتصاد کم خواهد بود. اقتصاد مقاومتی تنها چاره نجات کشور است که اصل حیات آن ایجاد فرصتهای شغلی و به حرکت دراوردن چرخهای اقتصادی تولید کشور می باشد .و اگر این امر محقق شود هم بانک و هم اقتصاد به بالندگی خواهد رسید .

https://akhbarbank.com/vdcenv8w.jh8fxi9bbj.html
تازه ترین اخبار