۰
۱
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۷
مشاور عالی مدیر عامل موسسه عسکریه در گفت و گو با اخبار بانک:

حقوقدانان مسلط به مسائل دینی در مجموعه عسکریه حضور دارند

اخبار بانک: مشاور عالی مدير عامل و عضو هيات مديره موسسه اعتباری عسکریه گفت: حقوقدانان آشنا و مسلط به مسائل دینی در مجموعه موسسه اعتباری عسکریه حضور دارند.
حقوقدانان مسلط به مسائل دینی در مجموعه عسکریه حضور دارند
غلامعلی طاهری در گفت و گو با خبرنگار «اخبار بانک» با بیان این مطلب اظهار داشت: موسسه عسکریه کاملا به مسائل دینی مسلط و حساس است.

عضو هيات مديره موسسه عسكريه تصریح کرد: در اجرای صحیح بانکداری بدون ربا و اسلامی تلاش ویژه ای صورت گرفته و هم اکنون اکثر مدیران و مسئولان موسسه اعتباری عسکریه کاملا به مسائل حقوقی، دینی و شرعی مسلط هستند.

مشاور عالی مدیر عامل موسسه عسکریه افزود: موسسه اعتباری عسکریه با هدف خدمتگذاری و ارائه خدمات در چارچوب مسائل بانکی و اسلامی و به جهت زدودن برخی شائبه های بانکی پی ریزی شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این ۲۷ سالی که از تاسیس موسسه اعتباری عسکریه می گذرد تا حد بسیار زیادی به اهداف عالیه مدیران رسیده ایم و تلاش می کنیم در همین راستا گام برداریم تا بانکداری بدون ربا در این موسسه به معنای واقعی پیاده شود.

طاهری افزود: برای پیاده کردن بانکداری بدون ربا در موسسه آموزش های بسیاری به کارکنان داده شده است و مدیران بر روی اجرای صحیح و دوری گزیدن از ارائه فاکتورهای صوری مصمم و حساس هستند.

عضو هيات مديره موسسه عسکریه بیان داشت: اجرای صحیح بانکداری اسلامی مزایایی همچون پایداری بسیاری از مشتریان از بیش از بیست سال پیش را در پی داشته است که اطمینان خاطر از بانکداری صحیح اسلامی مهم ترین دلیل آن بوده است.

طاهری گفت: هیات نظارت آشنا به مسائل فقهی از حوزه علمیه مشهد و قم ناظر بر اجرای تسهیلات و قرار دادها و عقود هستند.
https://akhbarbank.com/vdcipzar.t1avw2bcct.html
مشاهده نظر مخاطبان
محمد
سلام كاملا ازصورت نوارني ايشان مشخص ميباشد ماشاالله از بيست سال پيش تكون نخورده خدانگهدارش باشد استاد بزرگ را
تازه ترین اخبار