۰
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۷
اختصاصي/

بانك خاورميانه مشتريانش را بازارياب كرد!

بانك خاورميانه در يكي از طرح هاي خود،مشتريانش را ترغيب مي كند كه براي اين بانك مشتري جديد پيدا كنند و در قبال آن به سفر خارج از كشور بروند!
بانك خاورميانه مشتريانش را بازارياب كرد!
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري اخبار بانك،بانك خاورميانه كه يكي از بانكهاي تازه تاسيس به شمار مي رود و زير نظر پرويز عقيلي مدير عامل سابق بانك كارآفرين فعاليت مي كند،شيوه جديدي براي جلب مشتري پياده كرده است.

در اين طرح كه به طرح " آفتاب " مشهور است،بانك خاورميانه به منظور تبليغ شفاهي بانك ميالن مشتريان به اجرا درآورده است.اين بانك اعلام كرده كه پول تبليغات محيطي و رسانه اي را مي خواهد در اختيار مشتريان وفادار به بانك قرار دهد!

براساس اين طرح كه بسيار شبه هرمي است،شركت كنندگان با تشريح خدمات و كيفيت محصولات بانك به سايرين،امتيازهايي را كسب مي كنند و در پايان هر دوره متناسب با بيشترين امتياز كسب شده به تعدادي از آنان جوايزي اهدا مي شود.

اميتاز مشتريان براساس ميانگين موجودي حساب خودشان و نيز موجودي حساب افرادي كه به بانك معرفي كرده اند محاسبه مي شود.موجودي حساب افراد از ضريب يك و موجودي فرد معرفي شده از ضريب سه برخوردار است.

جوايز در نظر گرفته شده در مرحله اول طرح اين بانك نيز سفر سه روزه به اسپانيا،تركيه و كيش است.همچنين برندگان مي توانند پول نيز دريافت كنند.

https://akhbarbank.com/vdcivwar.t1arr2bcct.html
تازه ترین اخبار