۰
۵
اخبار بانك: موسسه مالی و اعتباری افضل توس مدتی است عبارت "تحت نظارت بانک مرکزی" را از تبلیغات حذف کرده است.
محو عبارت "تحت نظارت بانک مرکزی" توسط موسسه افضل توس+ عکس
به گزارش خبرنگار «اخبار بانک»، موسسه مالی و اعتباری افضل توس که هنوز نتوانسته مجوز خود را از بانک مرکزی کسب کند به تازگی عبارت تحت نظارت بانک مرکزی را از تبلیغات محیطی خود برداشته است.

اواخر سال گذشته بود که بانک مرکزی در اقدامی بی سابقه نام ۶ موسسه مالی و اعتباری و دو بانک در شرف تاسیس را از سایت رسمی خود حدف کرد و از مردم درخواست کرد که تنها در موسسات مجاز سرمایه گذاری کنند.

اوایل فروردین ماه سال جاری نیز در اقدامی دیگر به یکباره عبارت "تحت نظارت بانک مرکزی" از سردرب موسسات مالی و اعتباری و تبلیغات محیطی برداشته شد .

چند ماه پیش بود که پایگاه خبری اخبار بانک با درج خبری عنوان کرد که موسسه مالی و اعتباری افضل توس در تبلیغات محیطی خود بر خلاف بخشنامه های بانک مرکزی همچنان از عبارت تحت نظارت بانک مرکزی استفاده می کند. (لینک خبر)

اما به تازگی به گونه ای که در تصویر پیوست می بینید موسسه مالی و اعتباری افضل توسط عبارت "تحت نظارت بانک مرکزی" را به گونه ای جالب از تبلیغات محیطی خود حذف کرده است. 





محو عبارت "تحت نظارت بانک مرکزی" بدون تعویض کردن بنر هر چند زیبایی یک بنر تبلیغاتی را از بین برده است اما صرفه جویی و عدم ریخت و پاش برای تبلیغات از نکات مثبتی است که مدیران این موسسه به کار برده اند.

موسسه مالی و اعتباری افضل توس دارای حدود۳۰۰ شعبه در سراسر کشور می باشد.
https://akhbarbank.com/vdcfxxdm.w6dxmagiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
شجاعی
بانک مرکزی آنقدر برای بانکها ومؤسسه های مالی بخشنامه ودستورالعمل دراین یکماهه صادرکرده که همه آنها راخسته کرده.اگردیدید حتی بانک ملی هم تحت نظارت بانک مرکزی را ازسر درب بانک پاک کرد خیلی تعجب نکنید.
عليرضا
با سلام خيلي گفتي أما كو حرف شنو
این موسسه به نام خانواده شهدای مشهد افتتاح شد در خود سایت موسسه نوشته ولی متاسفانه حق تعدادی از پرسنل بنیاد شهید را خورد به نام فروش زمین مشهد اما نه از سهم خبری شد نه از ارزش افزوده زمین اقساط را هم بنیاد از حساب ما پرسنل کسر و به حساب موسسه ریخت
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه این نویسنده محترم بانک مرکزی کلا همه بانکها وموسساتورا ازعبارت تحت نطارتو منع کرد
فراهی
Iran, Islamic Republic of
بانک مرکزی برهم زننده نظم اقتصادی کشور است با این همه اطلاعیه های متناقض
تازه ترین اخبار