اختصاصي/

بانك خاورميانه مشتريانش را بازارياب كرد!

16 فروردين 1393 ساعت 13:37

بانك خاورميانه در يكي از طرح هاي خود،مشتريانش را ترغيب مي كند كه براي اين بانك مشتري جديد پيدا كنند و در قبال آن به سفر خارج از كشور بروند!


به گزارش خبرنگار پايگاه خبري اخبار بانك،بانك خاورميانه كه يكي از بانكهاي تازه تاسيس به شمار مي رود و زير نظر پرويز عقيلي مدير عامل سابق بانك كارآفرين فعاليت مي كند،شيوه جديدي براي جلب مشتري پياده كرده است.

در اين طرح كه به طرح " آفتاب " مشهور است،بانك خاورميانه به منظور تبليغ شفاهي بانك ميالن مشتريان به اجرا درآورده است.اين بانك اعلام كرده كه پول تبليغات محيطي و رسانه اي را مي خواهد در اختيار مشتريان وفادار به بانك قرار دهد!

براساس اين طرح كه بسيار شبه هرمي است،شركت كنندگان با تشريح خدمات و كيفيت محصولات بانك به سايرين،امتيازهايي را كسب مي كنند و در پايان هر دوره متناسب با بيشترين امتياز كسب شده به تعدادي از آنان جوايزي اهدا مي شود.

اميتاز مشتريان براساس ميانگين موجودي حساب خودشان و نيز موجودي حساب افرادي كه به بانك معرفي كرده اند محاسبه مي شود.موجودي حساب افراد از ضريب يك و موجودي فرد معرفي شده از ضريب سه برخوردار است.

جوايز در نظر گرفته شده در مرحله اول طرح اين بانك نيز سفر سه روزه به اسپانيا،تركيه و كيش است.همچنين برندگان مي توانند پول نيز دريافت كنند.


کد مطلب: 22528

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/22528/بانك-خاورميانه-مشتريانش-بازارياب-كرد

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com