۰
۳
پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۲
بانک مرکزی رسما اعلام کرد:

اسامی موسسات اعتباری با تکمیل مدارک دوباره درج می شود

موسسات مذکور در مراحل مختلف ساماندهي قراردارند وتاکنون موفق به تکميل تشريفات اداري مربوط براي اخذ مجوز فعاليت نشده اند ، لذا پس از طي اين مراحل و اخذ مجوز ياد شده از بانک مرکزي، اسامي آن ها مجدداً بر روي پايگاه اطلاع رساني اين بانک قرار خواهد گرفت.
اسامی موسسات اعتباری با تکمیل مدارک دوباره درج می شود
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک،پس از انتشار خبر " اخبار بانک " که برای نخستین بار به حذف اسامی موسسات اعتباری و دو بانک در شرف تاسیس از سایت بانک مرکزی اشاره کرده بود(اینجا)،و همانطور که روز گذشته به دلیل حذف اسامی اشاره شده بود(اینجا)،بانک مرکزی با بیان کلیاتی به نگرانی سپرده گذاران پاسخ داد.

در پي انتشار مطالبي پيرامون حذف نام برخي از موسسات اعتباري از پايگاه اطلاع رساني بانک مرکزي، روابط عمومي اين بانک اعلام کرد :

از آنجا که موسسات مذکور در مراحل مختلف ساماندهي قراردارند وتاکنون موفق به تکميل تشريفات اداري مربوط براي اخذ مجوز فعاليت نشده اند ، لذا پس از طي اين مراحل و اخذ مجوز ياد شده از بانک مرکزي، اسامي آن ها مجدداً بر روي پايگاه اطلاع رساني اين بانک قرار خواهد گرفت.

روابط عمومي بانک مرکزي همچنين اعلام کرد، اين موسسات مي بايست با تسريع در تکميل مدارک مربوط و برآورده کردن الزامات مطروحه از سوي بانک مرکزي،‌ به فرآيند اخذ مجوز فعاليت خود ازاين بانک سرعت ببخشند.
https://akhbarbank.com/vdcb8ab5.rhbgspiuur.html
مشاهده نظر مخاطبان
م ح
Germany
ﺑـﺎﻧﮏ ﻣﺮﮐﺰﯼ ﺩﻳﮕﻪ ﺷﻮﺭﺷﻮ ﺩﺭ ﺍﻭﻭﺭﺩ
غلامرضا
Iran, Islamic Republic of
من با توجه به اینکه اسم موسسه در سایت بانک مرکزی بوده سرمایه گذاری کرو.الان یه شبه آقایون اسامی را از سایت بانک مرکزی حذف می کنند و اعلام میکنند ما مسئول نیستیم .
نعمت اللهی
موسسه آرمان (فرشتگان ، الزهراء مشهد ، امیدجلین، عام کشاورزان مازندران، حسنات اصفهان ، وحدت و بدر توس و پیوند ) که در 25/8/93 پذیره نویسی شد و همچنین موسسه نور را در سایت بانک مرکزی درج کنید تا خیال مردم راحت باشه و اعتماد مشتریان به سیستم پولی کشور خدشه دار نشود
تازه ترین اخبار