۰
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۶
مدیرعامل بانک رفاه کارگران:

فرآیندها باید متناسب با شرایط روز و مبتنی بر خواست مشتری تدوین شود

اخبار بانک: مدیرعامل بانک رفاه کارگران اعتماد مردم را اصلی ترین و گرانبهاترین سرمایه بانک ها برشمرد و گفت: مشتریان زمانی که احساس کنند امانت داری در اولویت فعالیت های بانکی است،‌ به آن اعتماد خواهند کرد.
به گزارش «اخبار بانک» به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر علی صدقی افزود: سرعت،‌ دقت و امنیت در ارائه خدمات و انجام فعالیت ها، حفظ و وفاداری مشتریان را در پی خواهد داشت و اعتماد آنان نسبت به نظام بانکی را بالا می برد.

مدیرعامل بانک رفاه در ادامه اظهار داشت: در مشتری مداری،‌ صرف احترام به مشتری ملاک نیست،‌ بلکه این امر زمانی محقق می شود که نفع دو طرفه از حضور مشتری در بانک حاصل شود.

دکتر صدقی با تاکید بر مهندسی مجدد فرآیندها در بانک رفاه،‌ تصریح کرد: فرآیندها باید متناسب با شرایط روز و مبتنی بر خواست مشتری تدوین شود. در بانکداری نوین و امروزی خواست و نظر مشتری ملاک عمل فعالیت بانکی است. بنابراین ضروری است در برنامه ریزی ها به خواست مشتریان توجه شود.

وی افزود: برای پایداری و وفاداری مشتریان باید تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان شامل خدمات ارزی،‌ ریالی،‌ بانکداری الکترونیک،‌ تسهیلات و... در یک بسته به آنها ارائه شود.

مدیر عامل بانک رفاه در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه امام راحل در شرایط حساس و بحرانی جنگ تحمیلی،‌ وظیفه دفاع از میهن اسلامی را به جوانان سپرد و به آنها اعتماد کرد،‌ اظهار داشت: ما نیز در بانک رفاه باید از ظرفیت ویژه نیروی انسانی جوان بهره برداری کنیم.

دکتر صدقی،‌ امکانات موجود، نیروی انسانی جوان،‌ تحصیلکرده و وجود برنامه های تدوین شده را از ظرفیت های مهم و موجود بانک برشمرد و افزود: بانک رفاه کارگران برای رسیدن به شرایط مطلوب باید از ظرفیت های موجود به نحو مطلوبی بهره برداری کند.

وی خطاب به مدیران عالی و میانی بانک با تاکید بر نظارت دائم بر عملکرد زیرمجموعه خود تصریح کرد: اگر به نیروهای انسانی اعتماد و اعتقاد داشته باشیم و به آنها بها بدهیم بی تردید در برنامه ها و اهداف و به ویژه در جذب منابع موفق خواهیم بود.

مدیر عامل بانک رفاه لازمه اجرای درست برنامه ها را فهم درست کارکنان از تمامی جوانب برنامه دانست و تاکید کرد: باید همه افراد و ارکان بانک را برای تحقق اهداف به کار و پویایی واداریم. تحرک و پویایی تمامی کارکنان در شرایط کنونی بسیار حیاتی و ضروری است.

وی همچنین ضرورت توجه جدی به بانکداری الکترونیک را یادآور شد و اظهار داشت: بانک هایی در آینده نظام پولی حضور خواهند داشت که بتوانند کارایی لازم را در حوزه بانکداری الکترونیک داشته باشند.
https://akhbarbank.com/vdchkqnx.23nkvdftt2.html
تازه ترین اخبار