۰
اولین باشگاه خیران بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور غفاری عضو هیات مدیره، قربی رئیس اداره پشتیبانی بانک، حجت الاسلام شاهمرادیان نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی، سرهنگ پیری فرمانده انتظامی و جمعی از خیرین و مدعوین شهرستان در محل ساختمان سرپرستی امور شعب استان ایلام افتتاح گردید.

به گزارش «اخبار بانک»، به منظور ارج نهادن به حسن اعتماد و همدلی خیرینی که در بانک قرض الحسنه مهر ایران سپرده گذاری نموده اند طی همایشی اولین باشگاه خیرین استان با حضور مسئولین بانک و شهرستان ایلام تاسیس شد.

افتتاح باشگاه خیرین بانک قرض الحسنه مهر در ایلام

در این همایش عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن خوش آمد گویی به مدعوین اظهارداشت: این بانک به منظور حل مشکلات مالی و ضروری اقشار مختلف مردم تشکیل شده و تاکنون توانسته است ضمن گسترش شعب خود خدمات ازرنده ای را به مردم شریف ایران و بالاخص استان ایلام ارائه نماید.

غفاری پرداخت تسهیلات ازدواج و رفع احتیاجات ضروری جوانان را از دغدغه های اصلی مسئولین بانک برشمرد و گفت: تمامی تسهیلات اعطایی به افراد واجد شرایط و نیازمند با کارمزد 4 درصد و تا سقف 150 میلیون ریال صورت می گیرد.

وی افزود: ارائه تسهیلات ازدواج، رفع احتیاجات ضروری، درمان بیماری های خاص، کمک در تامین ودیعه مسکن، اشتغال زایی و کارآفرینی از جمله زمینه های فعالیت تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهر ایران به شمار می آید.

افتتاح باشگاه خیرین بانک قرض الحسنه مهر در ایلام

حجت الاسلام والمسلمین شاهمرادیان نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در ادامه همایش با تاکید بر آیات قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار در رابطه با سنت الهی قرض الحسنه؛ خدمت در بانک قرض الحسنه مهر ایران را موهبتی الهی برشمرد که نصیب هرکسی نمی شود.

وی از مسئولین بانک خواست تا در راستای ترویج فرهنگ نبوی قرض الحسنه ضمن تبلیغات بیشتر در حل مشکلات مردم با سعه صدر کوشا باشند.
https://akhbarbank.com/vdcefp8x.jh8eni9bbj.html
تازه ترین اخبار