۰
۲
سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۴

افزایش سپرده بانک قرض الحسنه مهر ایران

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: بیش از ۲ میلیون نفر از مردم در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور سپرده گذاری کرده اند.

به گزارش «اخبار بانک»، هادی غفاری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: افزایش منابع مالی به میزان 50 درصد در سال جاری در دستور کار بانک قرار دارد.

به گفته وی، اواخر سال گذشته میزان 36 میلیارد ریال سپرده مردمی در این بانک موجود بود که امسال با افزایش 50 درصدی توسعه گسترده ای در حوزه بانکداری و تسهیلات بانکی در دستور کار مسوولان این بانک قرار دارد.

وی افزود: بالاترین سطح پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان 150 میلیون ریال با کارمزد سالانه پنج درصد با بازپرداخت 36 ماهه است و این بانک از وام گیرندگان سود و بهره بانکی دریافت نمی کند.

غفاری یادآور شد: کسبه و صنوف دارای منابع جاریه که دارای سپرده های مالی با گردش مالی هستند نیز در صورت نیاز با مراجعه به بانک تسهیلات دریافت می کنند که این موضوع یکی از برنامه های مد نظر در سال جاری است.

وی تاکید کرد: معرفی اقدام ها و فعالیت های بانک در سال جاری در سراسر کشور و حمایت از همه اقشار نیازمند با هدف گسترش دامنه فعالیت بانکی در دستور کار قرار دارد.

غفاری در خصوص معوقه های بانکی این بانک نیز خاطر نشان کرد: این بانک در خصوص معوقه های بانکی تاکنون موفق عمل کرده و تسهیلات گیرندگان اقساط خود را به موقع پرداخت کرده اند و تنها یک درصد معوقه بانکی داریم که در حال پیگیری و وصول است.
هادی غفاری روز گذشته به منظور راه اندازی نخستین باشگاه خیران قرض الحسنه این بانک به استان ایلام سفر کرد.

https://akhbarbank.com/vdchk-nx.23nkzdftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
36 هزار میلیارد
علی
در عوض منابع حسابهای قرض الحسنه بعضی از بانک ها که با ایجاد حسابی موازی در ریشه کن کردن قرض الحسنه اقدام کرده بودند به سدت کاهش یافته بعضی از بانکها با ایجاد حسابی بنام جاری کارت وتبلیغات گسترده روی ان وعدم قرعه کشی روی حساب های سنتی قر ضالحسنه عملا تمام منابع قرض الحسنه را به یما حساب جا ری کارت که تعهد پر اخت وام قرض الحسنه را ندارد منحرف نموده اند
تازه ترین اخبار