۰
دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸

آمادگی همکاری بانک قرض الحسنه مهر با مرکز آمار

دکتر عادل آذر در نشست مشترک خود با مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از تنوع و فراهم بودن زمینه های همکاری با بانک خبر داد.

به گزارش «اخبار بانک»، دولتی مدیرعامل و حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران در نشست مشترکی که در دفتر کار دکتر عادل آذر رئیس مرکز آمار ایران برگزار شد حضور یافتند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن بر شمردن اجمالی پاره ای از خدمات بانک بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران با بهرمندی از دانش نوین عرصه بانکداری گامهای مناسبی را در زمینه های بانکداری الکترونیک و مدرن برداشته است.

وی افزود: هم اکنون در تلاش هستیم تا تنوع بیشتری از خدمات نوین بانکداری اسلامی را به سبد محصول خود اضافه کنیم که غنا بخشیدن به این امر نیازمند بررسی و باز تعریف ساختار بانک می باشد.

آمادگی همکاری بانک قرض الحسنه مهر با مرکز آمار

دولتی در ادامه حمایت رئیس مرکز آمار ایران را به عنوان چهره علمی کشور خواستار شد و گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان نماد بانکداری ناب اسلامی برای رسیدن به نقطه شکوفایی خود نیازمند همکاری و حمایت های تمامی مسئولین و خیرین کشور می باشد.

رئیس مرکز آمار ایران نیز در این دیدار نسبت به تعمیم بستر قرض الحسنه در کشور اظهار امیدواری کرد و بیان داشت: قرض الحسنه یک سنت الهی است که توسعه آن در جامعه خصوصا در میان اقشار کم درآمد و آسیب پذیر،  باعث رستگاری کشور می شود.

دکتر عادل آذر افزود: با توجه به تنوع خدمات مدرن ارائه شده در بانک قرض الحسنه مهر ایران زمینه همکاری مرکز آمار ایران با این بانک فراهم است.

وی در پایان آمادگی کامل مرکز آمار ایران جهت همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران را اعلام داشت و گفت: قرض الحسنه ریشه در فرهنگ اسلام دارد و با توجه به مهیا بودن زمینه های همکاری متنوع، از قرض الحسنه حمایت  می کنیم.
https://akhbarbank.com/vdcj8iet.uqexmzsffu.html
تازه ترین اخبار