۰
۲
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۳

دیدار مدیر قرض الحسنه مهر با آیت الله اراکی

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران و هیات همراه با آیت الله اراکی نماینده ولی فقیه و دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش «اخبار بانک»، در ابتدای این دیدار آقای دولتی مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با ارائه گزارشی از وضعیت بانک و خدمات آن گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران جهت توسعه فرهنگ قرض الحسنه در کشور نیاز به حمایت تمام علما و بزرگان کشور دارد.

آیت الله اراکی نماینده ولی فقیه و دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جهت ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به اقشار نیازمند جامعه بر تقویت منابع قرض‌الحسنه در کشور تاکید کرد.

شایان ذکر است در این دیدار که با حضور آقای دکتر مقدس مشاور عالی آیت الله اراکی برگزار شد، آقایان پدرام رئیس هیات مدیره ، غفاری عضو هیات مدیره، توکلی مدیر امور شعب استانها و حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران مدیر عامل بانک را همراهی کردند.
https://akhbarbank.com/vdcd5o0s.yt0s56a22y.html
مشاهده نظر مخاطبان
مهر پرور
خیلی جالبه نه خیلی جالبه نه نه خیلی جالبه اقایانی که3ماه است سکاندار بانکی شده اند فلسفه وجودیش قرض الحسن می باشد در بانک قبلی خود با ایجاد حسابی به نام جاری کارت تمامی منابع قرض الحسنه که قبلا در قرض الحسنه جمع می شد را به سمت جاری کارت منحرف کرده وتیشه که هیچ با لودر ریشه قرض الحسنه.را در بانک قبلی خود که از انجا مامور به خدمت به این بانک امده اند انجام داده اند واقعا این منافقین ومتخلفین را باید در سیستم بانکی استحاله کرد
پور دستان
سایت محترم اخبار بانک از اطلاع رسانی وبیان واقعیات موجود در سیستم بانکی از شما کمال تشکر را دا ریم امید است که گوش شنوایی در مسولین نظارتی کشور وچشمان تیز بینی در موارد سکانداری پست های کلیدی در کشور باشد
تازه ترین اخبار