۰
اخبار بانك: براساس نظرسنجی و آرای اخذ شده از مصرف کنندگان و دریافت کنندگان خدمات در بخش بیمه ها بیمه پارسیان مقام اول برند محبوب و تندیس زرین جشنواره را دریافت کرد.
به گزارش «اخبار بانك»، پس از دو ماه رقابت میان برندهای حاضر در جشنواره، طی مراسمی با شکوه، برندهای محبوب مبتنی بر نظرسنجی مردمی در سال ۱۳۹۳ معرفی شدند و از مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آنها تقدیر به عمل آمد. 

مراسم معرفی برندهای محبوب از نگاه مردم با حضور مقامات کشوری، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به همراه مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آنها برگزار گردید. در این مراسم که دهم اسفند ماه ۱۳۹۳، در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار گردید، برندهای محبوب از نگاه مردم معرفی شدند . 

در این نظرسنجی گسترده ملی بیش از یک میلیون رأی مردمی در ۷۶ گروه کالا/خدمات از طرف مردم دریافت گردید. لذا بر اساس نتایج نظرسنجی، برندهایی که در هر گروه حائز بالاترین تعداد آرای مردمی شده بود به عنوان محبوبترین برند گروه کالایی موردنظر معرفی گردیده و تندیس زرین برند محبوب در گروه موردنظر را دریافت کردند که در بخش بیمه ها این تندیس به بیمه پارسیان تعلق گرفت.

تندیس

https://akhbarbank.com/vdcevo8x.jh8zei9bbj.html
تازه ترین اخبار