۰
بانک جی پی مورگان آمریکا در تازه ترین گزارش خود پیش بینی نسبت به روند تحولات قیمت طلا در سال ۲۰۱۴ میلادی را منتشر کرده است.
تازه ترین پیش بینی بانک جی پی مورگان از روند تحولات قیمت طلا
به گزارش پایگاه خبري اخبار بانك،سايت ماینینگ گزارش داد: در حالی که کامرز بانک آلمان و بانک اسکاتیا موکاتا پیش بینی کرده اند که قیمت جهانی طلا تا پایان امسال بار دیگر به بیش از ۱۴۰۰ دلار خواهد رسید، بانک جی پی مورگان اعلام کرد، قیمت جهانی طلا تا پایان امسال افزایش نسبی را تجربه خواهد کرد و به بیش از ۱۲۸۵ دلار در هر اونس خواهد رسید.

بر اساس این گزارش موسسه بارکلی لندن نیز پیش بینی کرده است که قیمت طلا در شش ماه نخست امسال به ۱۳۵۰ دلار و در شش ماه دوم به کمتر از ۱۲۷۰ دلار خواهد رسید. بانک مریل لینچ آمریکا نیز اعلام کرد قیمت طلا تا پایان امسال به ۱۳۵۰ دلار خواهد رسید.

موسسه مالی گلدمن ساش و موسسه یو بی اس سوییس نیز کاهش قیمت جهانی طلا را پیش بینی کرده اند. موسسه گلدمن ساش بر این باور است که قیمت طلا امسال به ۱۱۰۰ دلار خواهد رسید و موسسه یو بی اس نیز کاهش قیمت طلا به ۱۱۵۰ دلار را پیش بینی کرده است.

به گزارش سايت طلا ولی موسسه جی پی مورگان بر این باور است که با توجه به لغو محدودیت واردات طلا از سوی هند قیمت طلا در ماه های آینده با افزایش روبرو خواهد شد و کاهش تولید طلا از سوی شرکت های معدنی بزرگ جهان موجب رشد قیمت این فلز زرد تا پایان سال ۲۰۱۵ خواهد شد.
https://akhbarbank.com/vdcbaab5.rhbg5piuur.html
تازه ترین اخبار