۰
در حالی که قیمت جهانی طلا امروز دوشنبه به بیش از 1250 دلار در هر اونس رسیده به نظر می رسد سطح حمایتی بعدی برای قیمت طلا 1255 دلار خواهد بود.
تحلیل اف ایکس استریت از روند تحولات قیمت طلا در کوتاه مدت
به گزارش پایگاه خبري اخبار بانك،سايت اف ایکس استریت گزارش داد: قیمت جهانی طلا پس از افت شدید ۲۸ درصدی در سال ۲۰۱۳ میلادی و رسیدن به قیمت ۱۱۸۲ دلاری در آخرین روز مبادلات سال ۲۰۱۳ از ابتدای امسال تاکنون با رشد نسبی روبرو شده و امروز دوشنبه به مرز ۱۲۵۰ دلار رسیده است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا پس از انتشار گزارش ناامید کننده وزارت کار آمریکا در روز جمعه تاکنون ۲۵ دلار در هر اونس افزایش داشته است. کاهش ارزش دلار و افزایش تقاضا برای خرید طلا مهمترین عامل افزایش قیمت این فلز زرد در روزهای اخیر بوده است.

قیمت طلا پیش از این در برابر سطح ۱۲۲۰ دلاری به شدت مقاومت می کرد و پس از شکسته شدن این سطح اکنون به مرز ۱۲۵۰ دلار در هر اونس رسیده است.

تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت نشان می دهد که سطح حمایتی بعدی برای قیمت طلا ۱۲۵۵ دلار است و در صورت شکسته شدن این سطح نیز قیمت طلا به زودی به بیش از ۱۲۶۵ دلار افزایش خواهد یافت.

از سوی دیگر نیز در صورت شکسته شدن سطح مقاومتی ۱۲۴۵ دلاری قیمت طلا به سرعت به ۱۲۳۴ دلار و سپس به کمتر از ۱۲۱۶ دلار خواهد رسید.
منبع:سايت طلا
https://akhbarbank.com/vdcdzk0x.yt0z56a22y.html
تازه ترین اخبار