۰
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰
مدیر عامل بانک مهر ایران:

بازاریابی در هر موسسه اقتصادی و بانکی عامل حرکت است

اخبار بانك: مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: اگر یک موسسه اقتصادی و بانکی در حوزه بازار یابی فعالیت نکند قطعاً در بخش های دیگر موفق نخواهد بود.
به گزارش «اخبار بانك»، للـه‌گانی با اعلام مطلب مذکور افزود: خدمت رسانی بهتر و بیشتر به هموطنان و رفع مسائل و مشکلات آنان مستلزم جذب و افزایش منابع برای اعطای تسهیلات به متقاضیان خواهد بود و این امر از طریق بازاریابی صحیح به دست خواهد آمد.

مدیر عامل بانک در بخش دیگری از سخنان خود، پرداختن و رفع مسائل و مشکلات مشتریان را در بانک قرض الحسنه مهر ایران از دیگر اولویت های بانک عنوان نمود و اظهار داشت: مدیران و کارکنان بانک می بایستی بخشی از زمان اداری خود را صرف حل مسائل و مشکلات مشتریان نمایند و چنانچه در آن سطح قابل بررسی و مرتفع شدن نبود جهت اتخاذ تصمیم نهایی به مدیران ارشد بانک ارائه نمایند. 

للـه‌گانی با اشاره به تفاهم نامه های اخیر این بانک از جمله تفاهم نامه با صندوق های پس انداز خانواده، صندوق پس انداز سازمان ها و ادارات، مدارس غیر انتفاعی، مدیریت توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش و پست بانک اشاره و به مدیران و روسا و کارکنان شعب توصیه نمود در اسرع وقت و با کمترین بروکراسی امور مربوط به تفاهم نامه ها در شعب انجام شود.

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ايران، آموزش کارکنان در بخش های مختلف بانکی، اداری، حسابداری، سازمانی و همچنین رفع مشکلات ستاد و شعب را مورد تاکید قرار داد.
https://akhbarbank.com/vdcbw9b5.rhb9apiuur.html
تازه ترین اخبار