۰
يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۸

برنامه های جدید بانک قرض الحسنه مهر

نخستین نشست مدیر عامل جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران با مدیران ستاد و شعب استان‌ها و با حضور اعضاء هیات مدیره بانک، برگزار شد.
به گزارش «اخبار بانك»، للـه گانی در این نشست به بیان خط مشی‌ها و برنامه‌های کلی خود درباره بانک پرداخت. وی کمک به واحد های تولیدی صنعتی و کشاورزی به منظور رفع نیاز های آنها و رونق اقتصادی، کمک به ایجاد اشتغال در سطح کشور و ایجاد بستر مناسب به منظور اشتغال زایی، رفع نیازهای ضروری اقشار کم درآمد و نیازمند جامعه را از جمله برنامه های خود عنوان و بر سرعت عمل و کار جهادی جهت پیشرفت هر چه سریع‌تر بانک تاکید نمود و افزود: امید است با تلاش یکایک همکاران هر چه سریعتر به اهداف ترسیم شده در این بانک و اهداف مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت دست یابیم. 

للـه‌گانی افزود: امید است این بانک به عنوان پایگاهی در جهت رسیدن به بانکداری اسلامی و احیای سنت قرض الحسنه و رسیدن به جایگاه مناسب بانکداری اسلامی حرکت بکند و انشاا... نه تنها در کشور بلکه در جهان اسلام بتوانیم به عنوان یک الگو معرفی بشویم؛ به همین خاطر این بانک از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی بعنوان بانک پایلوت انتخاب شده است. تحقق این امر با تعامل با بانکهای اسلامی که در سطح بین‌المللی فعالیت می نمایند و استفاده از تجارب آنها در این خصوص، از جمله بانک توسعه اسلامی و بانکهایی که در زمینه بانکداری اسلامی فعالیت می کنند میسر خواهد شد. وی گفت: سنت قرض الحسنه تقریبا اختصاص به کشور ما دارد و می توانیم این سنت را به عنوان یک سنت ایرانی، سنتی که بر گرفته از آیات قرآن است و مستقیماً به این سنت اشاره شده است به خارج از کشور و به جهان اسلام توسعه دهیم. 

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: امیدوارم بتوانیم الگوی مناسبی از بانکداری قرض الحسنه ارائه و در مسیری حرکت کنیم که بتواند دغدغه‌هایی را که مقام معظم رهبری در خصوص بانکداری در ایران و بحث خروج بانکها از بنگاه‌داری اعلام فرمودند مرتفع نماییم.
https://akhbarbank.com/vdcefv8w.jh8fzi9bbj.html
تازه ترین اخبار