۰
جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۱
همزمان با مجوز عضویت در شبکه شتاب؛

موسسه عسکریه تعویض کارت های خود را آغاز کرد

همزمان با اخذ مجوز عضویت در شبکه شتاب، موسسه اعتباری عسگریه تعویض کارت های مشتریان خود را آغاز کرده است.
موسسه عسکریه تعویض کارت های خود را آغاز کرد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بانک، موسسه مالی و اعتباری عسکریه پس از دو دهه فعالیت درعرصه مالی و بانکی کشور اواخر سال گذشته مجوز رسمی خود را از بانک مرکزی دریافت کرد و به عنوان یکی از سه موسسه اعتباری مجوز دار به فعالیت خود ادامه داد.

این موسسه طی چند روز گذشته موفق به کسب مجوز از بانک مرکزی برای عضویت و پذیرش کارت های مشتریان خود در شبکه شتاب را به دست آورده و این موضوع را در سایت خود اطلاع رسانی کرده است.

اما عضویت در شبکه شتاب و پذیرش کارت های موسسه عسکریه در سایر بانک ها همچنین در دستگاه های کارت خوان و خودپردازها موانعی را نیز در بردارد که مدیران این موسسه برای برداشتن این موانع دست به کار شده اند.

یکی از این موانع تعویض کلیه کارتهای صادر شده توسط این موسسه طی سال های گذشته است که مشتریان باید با مراجعه به شعب این موسسه نسبت به تعویض آن اقدام کنند.

در این راستا مسئولان موسسه اعتباری عسکریه طی هفته جاری اقدام به اطلاع رسانی به تمامی مشتریان خود از طریق ارسال پیامک کرده اند.

به نظر می رسد با توجه به زمان بر بودن صور کارت های آنی برای مشتریان، پرسنل این موسسه طی روزهای آتی با شلوغی شعب همراه باشند.

نکته جالبی که در پیامک ارسالی به مشتریان موسسه آمده این است که نام کارت جدید موسسه عسکریه برای عضویت در شبکه شتاب "توس کارت" نامگذاری شده است.

مسئولان موسسه مالی و اعتباری عسکریه از چند سال گذشته خبر از اخذ مجوز بانک شدن توسط موسسه مطبوع خود در آینده ای نزدیک خبرداده بودند.

پیشتر نام بانک مورد نظر مسئولان موسسه عسکریه "توس" عنوان شده بود.
https://akhbarbank.com/vdcjmxe8.uqetizsffu.html
تازه ترین اخبار