۰
۶
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۳
اختصاصی/

مهلت افتتاح حساب سپرده فجر مهر اقتصاد تمدید شد

مهلت افتتاح حساب سپرده طرح فجر بانک در شرف تاسیس مهر اقتصاد تمدید شد.
مهلت افتتاح حساب سپرده فجر مهر اقتصاد تمدید شد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري اخبار بانک ، بانک مهر اقتصاد که همچنان به دنبال کسب مجوز نهایی از سوی بانک مرکزی است در دهه فجر امسال طرح جدیدی را برای مشتریان خود رونمایی کرد.

در این طرح آن مشتریان می توانستند با افتتاح حساب سپرده ویژه سرمایه گذاری کوتاه مدت فجر از مزایای سود روزشمار آن بهره ببرند.

در این طرح سود علی الحساب سرمایه گذاری بصورت روزشمار ۲۳ درصد به سپرده گذار پرداخت می شود.

از آنجا که این طرح به نام فجر سپرده گذاری شد به نظر می رسد مهلت افتتاح آن تا پایان بهمن ماه بوده است.طی چند روز گذشته روابط عمومی بانک در شرف تاسیس مهر اقتصاد در استان خراسان رضوی به صورت انبوه برای بسیاری از شماره های تلفن همراه اول و ایرانسل پیامی ارسال کرده است که به مشتری اطلاع رسانی تمدید مهلت افتتاح حساب می کند.

بر این اساس بیش از ۸۰۰ شعبه این بانک در شرف تاسیس در سراسر کشور تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری برای مشتریان خود حساب ویژه طرح افتتاح می کند.

لازم به ذکر است در طرح ویژه فجر بانک مهر اقتصاد به مشتریان خود سود روزشمار ۲۳ درصد پرداخت می کند.

یکی از پرسنل این بانک در گفتگو با خبرنگار ما شرط ماندگاری ۵۰ میلیون ریال برای مدت سه ماه را از شرایط افتتاح حساب این طرح عنوان کرد.
https://akhbarbank.com/vdcfxxd0.w6d00agiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بعیدمیدانم چون بنده 22/12/92 طرح فجرمهر راافتتاح ولی امروز24/1/93 سود واریزشده طی این یکماه براساس 21.2واریز گردیده به هرحال روزهای مشمول سود رامحاسبه کردم که 30روز شده حالا چرا .....نمیدانم...به شعبه مربوطه دراصفهان زنگ زدم فرمودند که حضورا بیایید....نمیدانم رایانه و....به چه دردی میخورند که باید....
ععععع
برای من هم بابت سپرده فجر سود معادل 21 ذرصد واریز شده.
خيام
آيا باتغيير نرخ سود فجرمهرهم تغيير ميكندنحوه محاسبه چگونه خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
نه
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام آيا با تغيير نرخ سود،سود اين طرح هم کاهش پيدا ميکنه
Ehsan
با سلام بنده همین حساب سپرده را دارم قبلا ۲۳ درصد سود داشت ولی حالا ب ازای هر ملیون ۹ هزار تمن سود میدن ..ایا این تغیر نرخ سود قانونی هستش یا نه لطفا جواب بدین
تازه ترین اخبار