۰
جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۰

پیش‌بيني سود 112 ريالي بانك صادرات

بانك صادرات ايران براي هر سهم براي سال مالي منتهي به ۲۹/۱۲/۹۲ با سرمایه ۸۰۰ر۵۷ میلیارد ریال، مبلغ ۱۱۲ ریال سود پيش بيني كرد.
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، اين پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۹۰ را با سرمایه ۶/۱۶۳ر۲۰ میلیارد ریال در تاریخ‌های ۱۶/۱۲/۸۹ و ۲۲/۱۲/۸۹(حسابرسی‌شده) مبلغ ۲۴۵ ریال، در تاریخهای ۲۰/۰۱/۹۰ (با فرض ادغام شرکت‌های بانک صادرات استانی برطبق مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۲۹/۱۲/۸۹)، ۳۰/۰۴/۹۰ و ۲۳/۰۸/۹۰ مبلغ ۲۵۵ ریال و با سرمایه ۹۰۶ر۲۲ میلیارد ریال در تاریخ ۰۸/۱۱/۹۰ و ۰۶/۱۲/۹۰ مبلغ ۲۲۴ ریال اعلام كرده بود که مطابق صورتهای مالی حسابرسی نشده و حسابرسی شده به ترتیب مبالغ ۲۰۹ ریال و ۲۱۵ ریال به ازای هر سهم محقق شد. 

مطابق با مصوبه هیئت‌مدیره در تاریخ ۱۸/۰۷/۹۲، سرمایه شرکت از مبلغ ۹۰۶ر۲۲ میلیارد ریال به مبلغ ۸۰۰ر۵۷ میلیارد ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها افزایش یافت. 

شرکت پيش‌بيني سود هر سهم سال مالي منتهي به ۲۹/۱۲/۹۲ را با سرمایه ۹۰۶ر۲۲ میلیارد ریال در تاریخ ۰۲/۱۲/۹۱ مبلغ ۲۸۵ ریال و در تاریخ‌های ۲۸/۱۲/۹۱ (حسابرسی شده) و ۰۲/۰۵/۹۲ مبلغ ۲۷۵ ریال و با سرمایه ۸۰۰ر۵۷ میلیاردریال در تاریخ ۰۴/۰۸/۹۲ مبلغ ۱۰۹ ریال اعلام كرده است.
https://akhbarbank.com/vdcc1mqi.2bqsx8laa2.html
تازه ترین اخبار