۰
دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۷
معاون بازاریابی موسسه اعتباری کوثر :

پس از تایید فرآیند پذیره نویسی مجوز رسمی كوثر صادر می ‌شود

پس از اتمام مرحله عرضه سهام و تایید فرآیند پذیره نویسی از سوی سازمان های بورس و اوراق بهادار و ثبت شرکت ها مجوز رسمی فعالیت موسسه اعتباری کوثر توسط بانک مرکزی صادر می شود.
پس از تایید فرآیند پذیره نویسی مجوز رسمی كوثر صادر می ‌شود
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، نخستین جلسه هم اندیشی مدیران و کارکنان مدیریت شعب استان البرز در مجموعه تالارهای قائم با حضور سید مهدی عالی نژاد معاون بازاریابی و امور مشتریان، ناصر صالحی مدیر امور استان ها و قاسم گروه ای مدیر امور شعب برگزار شد. 

در ابتدای جلسه سید مهدی عالی نژاد معاون بازاریابی و امور مشتریان موسسه اعتباری کوثر گفت: اولین خواسته مشتری در مراجعه به شعبه احترام و اخلاق خوب است زیرا مشتری در پاسخ به برخورد مشتاقانه و محترمانه درصدد پاسخی مثبت برخواهد آمد. 

وي با اشاره به سیاست های بانک مرکزی اظهار داشت: در گذشته بانک مرکزی مجموعه های سیاستی خود را تحت عنوان بسته های سیاستی- نظارتی به فعالان بازار پول و اعتبار ارایه می نمود اما در دوره جدید، بانک مرکزی اهداف سیاستی خود در سایر حوزه ها نظیر حوزه های اعتباری، نظارتی و بانکداری الکترونیک از طریق بخشنامه های موردی نیز دنبال می نماید.

وی با اشاره به مهلت افزایش تکمیل سرمایه شرکت مالی و اعتباری کوثر مرکزی تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۷/۱۱/۹۲ افزود: پنج درصد باقیمانده این دوره افزایش سرمایه شرکت مالی و اعتباری کوثر مرکزی تعداد۱۴۹.۲۵۵.۱۸۵سهم یکهزار ریالی می باشد.

عالی نژاد خاطر نشان ساخت: پس از اتمام مرحله عرضه سهام و تایید فرآیند پذیره نویسی از سوی سازمان های بورس و اوراق بهادار و ثبت شرکت ها مجوز رسمی فعالیت موسسه اعتباری کوثر توسط بانک مرکزی صادر می گردد.

معاون بازاریابی و امور مشتریان در پایان اخلاق خوش و اعطای تسهیلات را دو راه اصلی در جذب منابع و نگهداری مشتریان اعلام کرد و گفت: هر دو عامل و به موازات یکدیگر می توانند میزان اعتماد و وفاداری مشتریان را افزایش دهند.

در ادامه جلسه ناصر صالحی مدیر امور استانها کوثر را منشاء خیر و برکت کثیر برای کارکنان، مشتریان و سهامداران دانست و گفت: سرعت در انجام امور، تکریم مشتریان، افزایش تعداد مشتریان وفا دار، تجزیه و تحلیل امور شعب، آگاهی از دستورالعملها، جلوگیری از بروز هرگونه اشتباه، آشنایی کامل از محصولات بانکی و توضیحات آن، تعامل هرچه بیشتر نیروهای صف و ستاد را از مهمترین عوامل در جذب منابع و مشتری مداری می باشد.

صالحی تصریح کرد: سال ۹۳نقطه عطفی در انجام فعالیتهای موسسه اعتباری کوثر می باشد که مایه مباهات همگان خواهد شد.

گفتنی است، در حاشیه جلسه هم اندیشی بازدید از شعب سپهر، عظیمیه، طالقانی، فردیس، مارلیک، میدان مادر و سه راه گوهر دشت نیز با حضور مدیر شعب استان البرز، معاون بازاریابی و امور مشتریان، مدیر امور استان ها و مدیر امور شعب انجام گردید.
https://akhbarbank.com/vdcd5n0x.yt0z96a22y.html
تازه ترین اخبار