۰
۱
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۳
مدیر شعب استان تهران:

در فرآیند اخذ مجوز، کوثر باثبات ترین موسسه اعتباری است

مدیر شعب استان تهران موسسه اعتباری کوثر گفت: طی دو سال اخیر موسسه کوثر در فرآیند اخذ مجوز رسمی فعالیت از بانک مرکزی با ثبات ترین موسسه اعتباری می باشد.
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، جواد فهمیمی پور در حاشیه ویژه برنامه ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موسسه کوثر در حال پیمودن مراحل پایانی اخذ مجوز رسمی فعالیت می باشد.

مدیر شعب استان تهران با تشکر از حسن اعتماد مشتریان به مجموعه جوان موسسه اعتباری کوثر افزود: امیدواریم طی روزهای آتی با تکمیل افزایش سرمایه موسسه کوثر به سه هزار میلیارد ریال خبر خوش اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی را به اطلاع عموم جامعه و به ویژه مشتریان و سهامداران کوثر برسانیم.

مدیر شعب استان تهران با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف تعیین شده طی سال جاری در بخش توسعه و تجهیز شعب گفت: تمامی شعب استان تهران طبق برنامه فعال شده و هم اکنون در حال ارایه خدمات می باشند.

وی میانگین فعالیت شعب موسسه کوثر را در استان تهران ۱۹ ماه اعلام کرد و از اعطای نزدیک به ۱۸ هزار فقره تسهیلات به مشتریان خبر داد.

فهیمی پور تصریح کرد: تلفیق نیروی انسانی جوان و تحصیلکرده و بکارگیری بازنشستگان نظام بانکی در سطح شعب سبب چابک سازی سازمانی شده است.

وی با تاکید بر موضوع آموزش گفت: در شرایط کنونی و ورود تکنولوژی های جدید به صنعت بانکداری، فعالان این عرصه می بایست آموزش کارکنان را در سطوح مختلف مورد توجه قرار دهند. مدیریت شعب استان نیز با برگزاری دوره های مختلف آموزشی، ارتقاء سطح دانش کارکنان را در اولویت فعالیت های خود قرار داده است.

https://akhbarbank.com/vdce7f8w.jh87pi9bbj.html
مشاهده نظر مخاطبان
مبارکه انشاالله به حرمت نام مبارک کوثر موفق باشید
تازه ترین اخبار