۰
۹
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت : دانش محوری و شایسته سالاری با تکیه بر عقل جمعی همراه با رویکرد حرفه ای در جهت رسیدن به توسعه پایدار در زمره برنامه های بانک توسعه تعاون است.
برنامه هاي مدير عامل جديد بانك توسعه تعاون اعلام شد
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، دکتر محمد علی سهمانی در مراسم توديع و معارفه مدير عامل جديد بانك با بیان مطلب فوق اظهار داشت : رشد سهم بازار و رشد سهم از مشتری در زمره دیگر برنامه های اولویت دار بانک توسعه تعاون می باشد . 

وی گفت : تامین مالی و ارائه خدمات تخصصی و انجام مشاوره مالی و سرمایه گذاری با محوریت تعاونیها ، توجه به فعالیتهای مولد اقتصادی با تمرکز بر بخش تعاون از دیگر برنامه های مهم این بانک قلمداد می گردد. 

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در همین رابطه افزود : ایجاد انضباط مالی در چارچوب ضوابط و مقررات ، نهادسازی و ابزار سازی مالی با توسل به ابزارهای پولی ، حضورموثر در عرصه های داخلی و خارجی مرتبط با بخش های اقتصادی با محوریت تعاون ، توسعه فعالیتها در چارچوب مبادلات ارزی و بین المللی از دیگر برنامه ها است.

وی اضافه کرد : توسعه کمی و کیفی خدمات ، درآمدزایی بر پایه خدمات بانکی ، توجه به بازار سرمایه ، روابط کارگزاری و تعاملات بین المللی و تقویت ارتباط با شبکه های داخلی و خارجی بانکی و اهتمام به قراردادهای همکاری با سایر بانکها نیز در این چارچوب است . 

سهمانی ادامه داد : توجه به منابع سپرده ای و غیر سپرده ای و تلاش لازم برای سوق دادن منابع سازمانهای مختلف و وجوه اداره شده به بانک توسعه تعاون با محوریت تنوع سازی و نوآوری از دیگر برنامه های بانک در سالجاری است . 

وی افزود : توسعه و جذب منابع غیر سپرده ای بویژه منابع خرد مردمی و اصلاح ساختارهای سازمانی با محوریت چابک سازی حوزه های ستاد و صف از دیگر برنامه ها است .
https://akhbarbank.com/vdccexqs.2bqom8laa2.html
مشاهده نظر مخاطبان
به حال نیروهای شرکتی که مدرکشون بهتر از رییس شعبه ای است کن
محمدصادق
لطفا باتوجه به حساس بودن موقعیت شغلی بانکی وقراردادن نیروهای شرکتی در بانک لطفا جهت تبدیل وضعیت ماهاتدبیری بیندیشیت که بی شک بسیارتاثیرپزیرترخواهد بودممنون اگه توجه هی شود کوچیک شما
توسعه تعاون
باسلام اگه بانک این نیروهای شرکتی رو جذب کنه و مسقیما قرارداد باهشون ببنده و دیگه واسطه (شرکت) کنار گذاشته بشه مطمئن باشید که همین نیروهای شرکتی استعداد و انگیزه نهفته خود را در خصوص جذب مشتری و سپرده آشکار خواهد ساخت و بانک توسعه تعاون بسوی اهداف بلندتر گام برخواهد داشت انشاءاله
با سلام تو را به خدا تکلیف ما شرکتی ها رو روشن کنین به قرآن دق کردیم
جواد
آقای دکتر سهمانی با سلام و قبولی طاعات تورو به خدا قسم به این ماه عزیز (رمضان) قسمتون میدیم به فکر ما نیروهای شرکتی بانک هم باشید ماهم جزء بانک هستیم ولی با کلی فرق و تبعیض امیدواریم روزی تبدیل وضعیت ما رو ببینیم .
بنده خدا
باعرض سلام و تبریک خدمت مدیر عامل جدید بانک توسعه تعاون جناب آقای مهدیان شمارو به آن شیر حلالی که خورده اید با رسیدن به این سمت جدید حداقل به فکرتبدیل وضعیت ما نیروهای شرکتی هم باشید تا بتوانیم ازمزایای ووامهای بانک برخوردار باشیم تاجلوی زن وبچه هایمان شرمنده نشویم ماراضی هستیم درهرشغلی که مشغولیم بمانیم ولی ازمزایای بانک ونیروهای رسمی وقراردادی برخوردار باشیم چرا باید با ما نیروهای شرکتی مانند برده رفتار بشه مگر ما چه فرقی با خود این نیروها داریم فقط بخاطر اینکه شرکتی هستیم این ذلت را باید تحمل کنیم شمارو به شیر حلالی که خورده اید قسم میدهم حتما این پیغام رابه آقای مهندس مهدیان برسانید شاید ما نیروهای شرکتی را از دست این واسطه ها وشرکت نجات دهد چرا ماهانه باید نیمی از هزینه حقوق را این واسطه ها بگیرند وهزینه بانک را بالا ببرند لطفا اگر به فکر ما وبانک هستید حتما پیگیر این قضیه باشید اجرکم عندا...ومن ا... توفیق باتشکر فائقه
سلام تو کتاب قصص الانبیا نوشته اخرین شخصی که وارد بهشت میشه حضرت سلیمان هست به خاطر قبول کردن حکومت جناب اقای سهمانی من به عنوان یک نیروی شرکتی ازتون تقاضا دارم که به داد ما برسی به خدای بزرگ قسم چند روز قبل از دریافت حقوق پول نان خشک هم نداریم باید بریم خونه پدرم مدیون زن وبچه ما هستی اگه به فکر ما نباشی دنیا زود گذره این هم میگذرد اما بزار رحمت خدا پشتتان باشد
با سلام حداقل مارو هم مثل نیروهای رسمی یا قراردادی حقوق و مزایاهامونو افزایش بدید اصلا به ما پاداش یا مزایا نمیدن
نادر
ای بابا کجای کاری داداش اونی که کاری دستشه که به فکر منو تونیست
فقط خدا ......
تازه ترین اخبار