۰
گزینه احتمالی رئیس کلی بانک مرکزی انتخابش به عنوان رئیس کل بانک مرکزی را گمانه‌زنی رسانه‌ها خواند و گفت : در صورت قطعی شدن مسئله رویکردها و برنامه‌هایم را اعلام می‌کنم.
ولی الله سیف در گفت‌وگو با فارس در مورد اخبار مطرح درباره انتخابش به عنوان رئیس کل بانک مرکزی، اظهار داشت: این گمانه‌ زنی‌‌ها را در رسانه‌ها دیده‌ام اما هنوز فرد مورد نظر برای بانک مرکزی قطعی نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت انتخاب شما به عنوان رئیس کل بانک مرکزی رویکردها و اولویت‌های اصلی شما در این حوزه چه خواهد بود، گفت: فعلا قصد صحبت کردن در این باره را ندارم و در صورتی که موضوع مشخص شد، رویکردها را اعلام می‌کنم.

اظهارات سیف در حالی است که برخی خبرها از قطعی شدن وی برای ریاست بر بانک مرکزی حکایت دارد.

ولی الله سیف متولد ۱۳۳۱ و دارای دکترای حسابداری و امور مالی از دانشگاه علامه طباطبایی است. از سوابق مدیرعامل فعلی بانک کارآفرین می‌توان به عضو در هیات مدیره بانک سپه، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک ملت، معاون اقتصادی و برنامه ریزی بنیاد مستضعفان و جانبازان، معاون بازرگانی و بین الملل بنیاد مستضعفان و جانبازان، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صادرات، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک سپه، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک ملی ایران، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل فیوچر بانک در بحرین، عضو هیات مدیره و مدیرعامل بانک کارآفرین، عضو شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، مؤسس شورای فقهی بانک ملی ایران و عضو شورای فقهی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

https://akhbarbank.com/vdcgyq9q.ak93z4prra.html
تازه ترین اخبار