۰
۲
چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۲
اختصاصي/

تخلف موسسه مالي " ف " از بخشنامه بانک مرکزی

موسسه مالی و اعتباری " ف " كه با دو موسسه ديگر ادغام شده است برخ لاف مقررات بانك مركزي با افتتاح حساب در يكي از بانكهاي دولتي از خدمات بانكي بهره مي گيرد.
تخلف موسسه مالي " ف  " از بخشنامه بانک مرکزی
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري اخبار بانک،بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی که اوایل امسال به کلیه بانک ها و موسسات مجاز از سوی بانک مرکزی اعلام شده بود همه بانک ها موظف به عدم ارائه خدمت به موسسات مالی و اعتباری فاقد مجوز شدند.

در این بخشنامه همچنین به صراحت عنوان شده است هیچ یک از بانک ها حق افتتاح حساب کوتاه مدت روز شمار برای موسسات اعتباری در شرف تاسیس نیز ندارند.

بر این اساس کلیه موسسات مالی و اعتباری با نام های گذشته خود حق فعالیت ندارند و این موسسات می بایست اقدام به افتتاح حساب های فقط قرض الحسنه و نه سوددار در بانک با نام های جدید شدند.

موسسه مالی و اعتباری  " ف " یکی از این موسسات است که در موسسه جديد اعتباري ادغام و می بایست حساب های قرض الحسنه و جاری در بانک ها با نام جدید باشد.

حال با گذشته ۳ ماه از بخشنامه بانك مركزي یکی از شعب بانک دولتي در مشهد که در یکی از بهترین نقاط مشهد واقع شده و درجه بالایی برای این شعبه متصور می شود اقدام به ارائه خدمت به یکی از موسساتی است که منحل شده است و مجوز نهايي بانك مركزي را ندارد.

در شماره حساب اعلامی از سوی رئیس یکی از شعب موسسه " ف " که بصورت تایپ شده در اختیار مشتریان قرار می گیرد شماره حساب روزشمار در بانک ملی و بانک ملت با نام "موسسه مالی و اعتباری "ارائه می شود.
https://akhbarbank.com/vdcc0xqs.2bqp18laa2.html
مشاهده نظر مخاطبان
اخبار بانک تو هم تنت میخاره برای ایجاد تنش
بابا ولش کن بدبخت ننه مرده رو.
Iran, Islamic Republic of
اصلا تاریخ خبر رو نگاه نمیکنی
کامنت میذاری
تازه ترین اخبار