۰
۵
دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۴
توضيح مدير عامل تعاوني اعتبار فرشتگان درباره نرخ سود اين موسسه؛

مقید و متعهد به دستورالعمل هاي بانک مرکزی هستيم

رئیس شعبه متخلف عزل شد
اخبار بانك: مدير عامل تعاوني اعتبار فرشتگان اعلام كرد، مؤسسه مالی و اعتباری فرشتگان (آرمان ایرانیان )مقید و متعهد به دستورالعمل های بانک مرکزی است.
مقید و متعهد به دستورالعمل هاي بانک مرکزی هستيم
مهندس امید پردلی مدیر عامل مؤسسه مالی و اعتباری فرشتگان در باره مطالب عنوان شده در برنامه پایش صدا و سیما که در تاريخ هفتم ماه جاري ازشبکه یک سیما پخش شد توضیحاتي ارائه كرد.
 
وی به « اخبار بانك» گفت: در آن برنامه مسئول یکی از شعب مؤسسه فرشتگان موضوعاتی را مطرح كرده که این مطالب به هیچ وجه مورد نظر و تأیید مدیریت این مؤسسه نبوده و نيست.

پردلي گفت: تعاونی اعتبارفرشتگان از بدو تشکیل همواره خود را متعهد به رعایت دستورالعمل ها و بخش نامه های بانک مرکزی می داند و در همین راستا خودرا مقید به رعایت بخش نامه های ذیربط آن بانک محترم در خصوص نرخ سپرده ها كرده است و در ضمن رئیس شعبه متخلف عزل شده و از ادامه  
اشتغال وی در تعاونی جلوگیری به عمل آمد.

وي افزود: با لطف و عنایت خداوند متعال و تلاش و رهنمودهای مسئولان محترم بانک مرکزی و انجام نظارت عالیه در امور بازار غیر متشکل پولی در حال ساماندهی است.
https://akhbarbank.com/vdcgw39x.ak9yu4prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
توفیق
Romania
اگه سود تعاونی اعتبارفرشتگان باسایربانکهابخصوص بانکهای دولتی یکسان باشه چه کسی دراین تعاونی سپرده گذاری میکنه؟!
سرخابی
بنظر میرسه این آقایانی که هر لحظه به یکی ازاین موسسات گیر میدن احساسات مردم رو اصلا درنظر نمیگیرن
علی
Iran, Islamic Republic of
فکر می کنید موسسات به اصطلاح مجوز دار و بانک سود بیش از 29 درصد نمیدهند مشکل را در جای دیگر جستجو و حل نمایید نه در سود بانکی و ایجاد شوک خروج سپرده ها و ایجاد دلالی .
ف
United States
چرا با مردم بازی میکنید؟ یک روز پدیده یک روز فرشتگان روز دیگر هم بیماری سارس و جنون و ....
بجای اینکارها اجازه دهید مردم به امورتشان برسند
چرا اینقد مردم ازاری میکنید هر روز یکی از این موسسات را هدف گیری میکنید من در موسسه فرشتگان حساب باز کرذم برای اینکه بتوانم سود بیشتری بگیرم تا گذران زندگی خودمو فرزندانم باشد ولی چند روزی است شایع شده که این موسسه قانونی نیست کدوم کار این مملکت قانونی است که حالا دست رد به این موسسه میزنند چند روز است که خواب وخوراک ندارم اعصابم خورد است اگر بردارم باید سودهایی که گرفتم برگردانم شما بگین من باید چکار کنم واقعا این چه وضعی است به نظر من که این موسسه خیلی منظم وبا درایت کامل کارش را انجام میدهد مشکل را از ریشه حل کنید
تازه ترین اخبار