۰
۱
شرکت معادن منگنز ایران در نخستین پیش بینی، درآمد هر سهم سال مالی 92 را به صورت حسابرسی شده1667 ریال اعلام کرده است.
پیش بینی 1667 ریال سود هر سهم معادن منگنز ایران در سال 92
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، شرکت معادن منگنز ایران در نخستین پیش بینی، درآمد هر سهم سال مالی ۹۲ را به صورت حسابرسی شده۱۶۶۷ ریال اعلام کرده است.

 شرکت معادن منگنز ایران ریال در آمد هر سهم سال مالی ۹۲ را با سرمایه ۲۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال ۱۶۶۷ ریال اعلام کرده است .

شرکت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند۹۱ را در نخستین پیش بینی ۲۴۲۶ ریال و در آخرین پیش بینی ۲۱۱۰ ریال اعلام کرده است.

بر این اساس سود هر سهم سال مالی ۹۲ این شرکت در مقایسه با پیش بینی در آمد هر سهم سال مالی ۹۱ کاهش ۲۱ درصدی را نشان می دهد.

"کمنگنز" دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال منتهی به ۲۹ اسفند ۹۲ (به صورت حسابرسی شده) را نسبت به اطلاعیه قبلی افزایش هزینه های عملیاتی ناشی از افزایش تعداد افراد مشمول بازنشستگی در سال ۹۲ نسبت به سال ۹۱ و در نتیجه افزایش مبلغ کل پرداختی بابت ۴ درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور و کاهش سود حاصل از سرمایه گذاری ناشی از خالص کاهش سود سرمایه گذاری در شرکت نگین طبس به علت کاهش میزان سرمایه گذاری - عدم برنامه فروش سرمایه گذاری در سال ۹۲- و افزایش سود حاصل از سرمایه گذاری در شرکت پروده طبس اعلام کرده است.
https://akhbarbank.com/vdcawyn6.49n6m15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
نیکو رشیدی
از کدام طریق میتوان سود سهام را دریافت کنیم
تازه ترین اخبار