۰
در پایان مجمع بانک سینا با تصویب صورت‌های مالی به ازای هر سهم ۴۸ ریال سود تقسیم شد.
بانک سینا به ازای هر سهم ۴۸ ریال سود تقسیم کرد
ه گزارش خبرنگار اخباربانک، مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سینا با حضور ۷۷/۷۱درصدی سهامداران در حال برگزاری است.

✅با توجه به اینکه در سال ۱۳۹۹ تجدید ارزیابی انجام دادیم، اگر می‌خواستیم امسال مجدداً انجام دهیم، باید مالیات گزافی پرداخت می‌کردیم. بنابراین باید این کار را در سال ۱۴۰۴ انجام دهیم.

✅در سال ۱۴۰۳ بر توسعه کسب‌وکارهای حوزه اقتصاد دیجیتال و بانکداری دیجیتال متمرکز خواهیم بود.
 
✅توسعه مدل‌های نوین کسب‌وکار و حداکثرسازی جریان‌های درآمدی از برنامه‌های آتی است.
 
✅ارتقای سهم بازار از منظر منابع و کسب مزیت رقابتی از طریق ارتقای قابلیت‌ها از اقدامات بانک در سال جاری خواهد بود.
 
✅دیگر برنامه‌های بانک برای سال ۱۴۰۳ عبارت است از توسعه ابزارهای نوین تأمین مالی، توسعه خدمات ارزی و خدمات کارمزدی و همچنین توسعه خطوط کسب‌وکار و توسعه محصولات نوآورانه.
 
✅با توجه به الزام بانک مرکزی درخصوص افزایش سرمایه حداقل به میزان ۲۰ همت در سه سال در راستای بهبود کفایت سرمایه، برنامه‌هایی در دستور کار بانک است. در نظر داریم یک برنامه افزایش سرمایه بنویسیم و از سود امسال و سال‌های آتی، فروش برخی سرمایه‌گذاری‌های غیربانکی و افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها (که در سال آینده انجام می‌شود) این کار را انجام دهیم.
 
در پاسخ به گزارش حسابرس توضیح داده شد:
 
✅درخصوص مالیات برای عملکرد بانک، ذخیره در حساب‌ها محاسبه و مالیات‌های قانون رفع موانع تولید هم حسابرسی شده است. در این خصوص مالیات‌های ۱۴۰۰ رسیدگی شده و برای سال ۱۴۰۱ هم در حال رسیدگی است. فقط در حوزه سرمایه‌گذاری‎‌ها مازاد داریم که ۲۹۴ میلیارد تومان در حساب‌ها ذخیره داریم.
 
✅برای فروش ملک کامرانیه مزایده گذاشته شده و در دست پیگیری است.
 
✅تسعیر ارز را براساس اعلام بانک مرکزی انجام می‌دهیم. بانک مرکزی سال گذشته تسعیر ارز را برای دلار ۲۵۰هزار ریال و برای یورو ۲۶۵هزار ریال اعلام کرد. همچنین اعلام کرد سایر ارزها هم برمبنای ارز یورو تسعیر شود. امسال اعلام کرد باید براساس نرخ ETS باشد، اما ما براساس همان اعلام سال گذشته اقدام کردیم.
 
✅از ۶۶۰۱ میلیارد ریال بدهی ارزی بانک مبلغ ۳۷۴۵ میلیارد ریال مربوط به سپرده‌های بانک مرکزی است که با بانک مرکزی توافق کردیم هر زمان این پول را از بانک خارجی دریافت کردیم به این نهاد پس بدهیم.
 
✅برای فروش مخابرات دو مزایده در سال گذشته برگزار کردیم، اما به فروش نرفت. در سال جاری در حال مذاکره هستیم که آن را واگذار کنیم. همچنین به دنبال این هستیم قسمتی از افزایش سرمایه از این محل تأمین شود
https://akhbarbank.com/vdcj8teh.uqeivzsffu.html
تازه ترین اخبار