۰
دوشنبه ۴ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۲

شرایط دریافت وام 300 و 600 میلیونی بانک ملت

متقاضیان دریافت وام طرح شایان یک بانک ملت باید ابتدا نسبت به افتتاح سپرده کوتاه مدت شایان یک در این بانک اقدام کنند.
به گزارش اخباربانک، یکی از طرح‌های تسهیلاتی جدید بانک ملت که به مشتریان این بانک ارائه می‌شود، وام طرح شایان یک بانک ملت است.

متقاضیان دریافت این وام می‌توانند با افتتاح حساب در بانک ملت و ایجاد میانگین حساب از دو تا ۶ ماه، اقدام به دریافت این تسهیلات کنند. اما شرایط دریافت این وام چیست؟
 
مزایای تسهیلات طرح شایان یک
  • امکان دریافت تسهیلات تا ۴.۵ برابر معدل حساب
    امکان دریافت تسهیلات تا ۶ میلیارد ریال
    امکان پرداخت تسهیلات خرد به معرفی‌شدگان مشتریان مهان و پرسنل بیمه شده شرکتهای ثبتی
    مدت بازپرداخت اقساط تسهیلات از ۱۲ ماه تا ۳۶ ماه
    نرخ سود تسهیلات: ۱۴%، ۱۸%، ۲۳%
نحوه دریافت تسهیلات طرح شایان یک
اشخاص حقیقی:تمامی افراد حقیقی می‌توانند با افتتاح حساب کوتاه مدت شایان یک(۰.۰۱%) در چارچوب شرایط طرح نسبت به دریافت تسهیلات اقدام نماید.
اشخاص حقوقی:شرکت‌ها یا سازمان‌ها، می توانند نسبت به افتتاح حساب کوتاه مدت شایان یک(۰.۰۱%) اقدام نموده و مطابق شرایط طرح، کارکنان بیمه شده خود را جهت دریافت تسهیلات متناسب با امتیاز اکتسابی تا سقف فردی ۳ میلیارد ریال به بانک معرفی نمایند.

روش دریافت وام 300 میلیونی

وام‌های قرض‌الحسنه به دلیل نرخ‌های سود اندک‌شان، محبوبیت بسیاری در میان مردم دارند. بانک ملت نیز در طرح نیک وام، تا سقف 300 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به مشتریان خود پرداخت می‌کند. البته دریافت این وام مستلزم شرایطی است که در ادامه این گزارش تشریح شده‌اند.

شرایط دریافت وام قرض‌الحسنه بانک ملت
متقاضیان دریافت وام طرح نیک وام بانک ملت باید در ابتدا یک حساب قرض‌الحسنه نیک افتتاح کرده و برای چهار ماه، هشت ماه یا 12 ماه میانگین حساب ایجاد کنند. کف مبلغ این وام 30 میلیون تومان و سقف آن 300 میلیون تومان بوده و دوره بازپرداخت آن یک ساله، دو ساله و سه ساله است.
 
مبلغ این وام بر اساس دوره خواب سپرده و دوره بازپرداخت تعیین می‌شود و از 40 درصد تا 320 درصد مبلغ سپرده متغیر است. جدول زیر «نسبت مبلغ وام به میزان سپرده» برای دوره‌های سپرده‌گذاری و سررسیدهای مختلف را نشان می‌دهد.
Nikvam_Table
 
به این ترتیب مبلغ هر وام 300 میلیون تومانی با دوره بازپرداخت 36 ماهه، 9 میلیون تومان بوده و مجموع رقم وام و سودی که وام‌گیرنده پس از سه سال به بانک پرداخت می‌کند، به 324 میلیون تومان می‌رسد. به علاوه هزینه‌های جاننکته قابل توجه برای دریافت تسهیلات نیک وام بانک ملت آن است که ضامن‌ها و وام‌گیرندگان باید حداقل دارای رتبه اعتبارسنجی C باشند و اگر رتبه D یا E داشته باشند، مشمول این وام نخواهند شد.

همچنین اشخاص حقیقی دارای این شرایط، می‌توانند امتیاز وام خود را به اقوام درجه یک خود واگذار کنند. همچنین وام‌گیرنده باید با ارائه ضامن رسمی و اعتبار شغلی، بازپرداخت وام خود را تضمین کنند.
 
https://akhbarbank.com/vdccsiqo.2bqpe8laa2.html
تازه ترین اخبار