۰
۳
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱
سازمان های مقصر معرفی شوند؛

هجمه به بیمه ها به بهانه فیش های میلیونی مدیران بیمه مرکزی

اخبار بانک: در چند روز گذشته هجمه گسترده ای علیه شرکت های بیمه ای به بهانه فیش های میلیونی مدیران بیمه مرکزی صورت گرفته است.
هجمه به بیمه ها به بهانه فیش های میلیونی مدیران بیمه مرکزی
به گزارش اخبار بانک، صنعت بیمه در چند روز گذشته در تیتر اخبار رسانه ها قرار گرفته است و هر کس به خود اجاه می دهد براحتی بر علیه شرکت های بیمه ای اظهار نظر و انتقاد کند.

پرداخت حقوق های میلیونی به مدیران شرکت ها و موسسات و بانک ها و بیمه ها همواره مورد انتقاد بوده ، هست و خواهد بود و باید بازنگری های اصولی در این خصوص صورت پذیرد.

اینکه یک یا چند مدیر عالی رتبه بیمه مرکزی حقوق های بیش از ۴۰ میلیون تومان برای یک ماه گرفته اند اشتباه بوده و مسئولان مربوطه و به خصوص وزیر اقتصاد به خوبی در برابر این فیش های میلیونی واکنش به موقعی از خود نشان داد.

اما اینکه این فیش های حقوقی را به کل مجموعه شرکت های بیمه ای و کارکنان زحمت کش این صنعت سوق داده و بی محابا به آنها بتازیم نیز درست نیست.

این اتفاق تلنگری بود به همه نهاد ها و مجموعه های دولتی و غیر دولتی که بیش از پیش قوانین را بازنگری و نظارت و کنترل را افزایش دهند.

حال که این اتفاق افتاده این سوال پیش می آید که آیا واقعا هیچ کس توجهی به این فیش های حقوقی نداشته و براحتی از کنارآنها عبور می کرده است؟

اداره مالیات توجهی به میزان مالیات دریافتی از مدیران عالی این نهاد نداشته است؟

مجلس شورای اسلامی چگونه در این مدت هیچ گونه مصوبه و قانونی برای پرداختی به مدیران عالی نداشته اند که این مشکلات پیش نیاید؟

این تنها تعدادی از نهاد نها و سازمان های درگیر و مقصر در وجود آمدن این مساله هستند و مطمئنا نهاد های دیگری نیز در این مساله دخیل هستند.

باید با معرفی نهاد ها و سازمان های درگیر بیش از گذشته به خود آییم و با تدوین قوانین و نظارت و کنترل های اساسی مانع از پرداخت های اینچنینی از بیت الامال شویم.
https://akhbarbank.com/vdcci0q0.2bq1x8laa2.html
مشاهده نظر مخاطبان
ما خون دادیم شهید دادیم برای فساد اقتصادی بعد از سی و پنج سا ل باید این اتفاق بیفته ا
حسن فکور
به نظر من این آه زیاندیدگان بیمه توسعه بود که دامن امین وامثال اونو گرفت کارمندا ونمایندگان وخانواده هاشون که دو سال دربه در شدن
واقعا
تازه ترین اخبار