۰
۶
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

دستاوردهای بانکی پس از برجام پنبه شد!

اخبار بانک: با اظهارات ولی الله سیف درباره برجام می توان گفت همه رشته های دولتی ها حداقل در حوزه پولی و بانکی در توافق هسته ای عملا پنبه شد!
دستاوردهای بانکی پس از برجام پنبه شد!
به گزارش اخبار بانک، اظهارات چند روز پیش رئیس کل بانک مرکزی درباره برجام بهت دولتی ها را دربر داشته است.

ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی دولت یازدهم سه روز پیش در مصاحبه‌ای با تلویزیون بلومبرگ گفته بود توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ موسوم به برجام، تا کنون «تقریباً هیچ» دستاورد اقتصادی برای تهران در بر نداشته است.

این در حالی است که در چند ماه گذشته همواره دولتی ها از این توافق به عنوان یک سند افتخار یاد می کردند و حتی تا آنجا این توافق بزرگ قلمداد شده بود.

جالب تر اینکه رئس کل بانک مرکزی نیز در چند ماه گذشته همواره از برجام دفاع و از حسنات این توافق بر سیستم بانکی و نظام اقتصادی صحبت کرده بود.

حال چه شده است که رئیس کل بانک مرکزی به یکباره تغییر موضع داده و ناگهان از هیچ بودن ثمره برجام بر اقتصاد ایران سخن گفته است.

این صحبت ولی الله سیف احتمالا طی روزهای آینده واکنش دولتی ها را در پی خواهد داشت، اظهاراتی که حتی می توان گفت این احتمال وجود دارد که در انتخابات ۹۶ نیز تاثیرگذار باشد.
https://akhbarbank.com/vdcjyoex.uqe8mzsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
دستاوردش این بود که روی کاغذ تحریم بانکها برداشته شد البته جز بانک صادرات و این یعنی شکستن شاخ غول
حالا ما رو درک میکنی
مثل سرمایه ما در موسسه میزان که یک عمر براش زحمت کشیدیم با وجود 15 سال سابقه فعالیت با بالاترین ارم بین موسسات یک شبه غیر مجاز اعلام شد وسرمایه ما پنبه شد .حالا اقای سیف و رئیس قبلی بانک مرکزی احساس ما رو درک میکنی .حالا درک میکنید از مسئولیت شانه خالی کردن چه دردی داره .حالا درک میکنید با منت پول خودتو به خودت بعد از یک سال بدهند چه دردی داره حالا بماند خیلیها که هنوز نگرفته اند.
دمت گرم
حال اآقای سیف متوجه میشه از موضع قدرت با دیگران سخن گفتن و تحویل نگرفتن آنها یعنی چی
مجید
United States
اقای سیف انچه برای خود نمی پسندی برای سپرده گذاران میزان هم نپسند
علي
Iran, Islamic Republic of
برادر عزيز
مگر آقاي دکتر سيف از شما پول گرفته بود؟
وقتي پول خودت را به خطر انداختي به خاطر طمع بيشتر، حالا اگر بخشي از آن را دريافت کني خيلي بايد خوشحال باشي نه که فکر کني پول خودتو به خودت دادند!
خوب راست گفته ميشه بگين چه دست اوردى داشته براى ما ملت هيچ چيز فرق كه نكرده هيچ همه چيز داره گرانتر هم ميشه كى دلش به حال ما سوخته
تازه ترین اخبار