۰
شرکت بیمه پاسارگاد در راستای تحقق امر مشتری مداری و پرداخت به موقع خسارت، مبلغ ۱میلیارد و ۲۴۷میلیون و۵۰۰هزار تومان خسارت ثالث بدنی (دیه) و حوادث راننده مسبب حادثه در یک حادثه رانندگی پرداخت کرد.
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، راننده سواری پژو ۴۰۵با خرید بیمه نامه شخص ثالث به مبلغ (۲۰۹هزار و ۴۰۰تومان) به تعهد ۱میلیارد و ۲۴۷میلیون و ۵۰۰هزار تومانی برای فوت ۱نفر  و مصدومیت شدید سرنشین دیگری در یک حادثه توسط بیمه پاسارگاد عمل نمود.
 
بر اساس گزارش های دریافتی، در این حادثه یک دستگاه پژو ۴۰۵ ، در کیلومتر ۶۵محور کرمان به بم واژگون شده و یک نفر سرنشین خودرو در دم جان خود را از دست می دهد و بر اثر شدت حادثه خسارت تعدد دیات برای سرنشین دیگر خودرو تعیین می شود.
 
در پی گزارش حادثه در کوتاه ترین زمان ممکن با تشکیل پرونده‌ در شعبه کرمان و بررسی این پرونده در راستای حمایت از وراث حادثه دیده مبلغ این خسارت ، توسط شرکت بیمه پاسارگاد پرداخت شد.
 
گفتنی است مصدوم حادثه مشمول چندین فقره دیه کامل بابت صدمات وارده بود و خسارت تعدد دیات ایشان در مجموع بالغ بر ۴۹۵نفر شتر معادل مبلغ ۱میلیارد و ۳۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان محاسبه شد و در مجموع با پرداخت خسارت سنگین این حادثه به مبلغ ۱میلیارد و ۲۴۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان به ورثه متوفی و ولی مصدوم از محل بیمه نامه ، مقصر حادثه توانست توسط بیمه پاسارگاد به تعهد خود در قبال این حادثه عمل نماید
https://akhbarbank.com/vdcdsz0k.yt0jj6a22y.html
برچسب ها: بیمه پاسارگاد
تازه ترین اخبار