۰
۲
يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۱
با دعوت از سهامداران؛

مجمع عمومی صاحبان سهام موسسه کوثر 30 تیر برگزار می شود

اخبار بانک: مجمع عمومی صاحبان سهام موسسه اعتباری کوثر 30 تیر ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.
مجمع عمومی صاحبان سهام موسسه کوثر 30 تیر برگزار می شود
به گزارش اخبار بانک، مدیران موسسه کوثر از سهامداران دعوت کردند تا در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت اعتباری کوثر مرکزی(سهامی عام) شرکت کنند.

بر اساس اطلاعیه ای که در سایت اینترنتی این موسسه انتشار یافته است صاحبان سهام موسسه اعتباری کوثر ۳۰ تیر ماه سال جاری در تهران گردهم خواهندآمد تا صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۳ را بررسی کنند.

این جلسه روز سه شنبه ۳۰ تیر ماه از ساعت ۱۶ در محل سالن همایش سازمان انتقال خون واقع در خیابان وصال شیرازی، بالاتر از تقاطع طالقانی، شماره ۹۹ با حضور سهامداران برگزار می شود.

استماع گزارش هیات مدیره، حسابس مستقل و بازرس قانونی شرکت در خصوص عملکرد سال منتهی به ۲۹/۱۲/۹۳، بررسی و تصویب ترازنامه و صورت عملکرد سال گذشته و اتخاذ تصمیم در خصوص تقسیم سود شرکت از جمله مهم ترین تصمیماتی است که در این جلسه بررسی و تصمیم گیری می شود.

همچنین تعیین پاداش هیات مدیره و تعیین روزنامه های کثیرالانتشار جهت درج آگهی های رسمی شرکت از جمله دیگر دستورات جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام است.
https://akhbarbank.com/vdcfctdm.w6dttagiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
واقعا بانک خوب ومنسجمی است خداقوت
مجید
بانک خوبی است اما رفتار پرسنل این موسسه به نظرم خوب نیست. البته همه را به یک کیش نباید نگریست. اما موسسه کوثر شعبه یوسف آباد خیلی پرسنل بی ادبی دارد. من هر وقت مراجعه کردم یا داشتن یکیو مسخره می کردت و یا با یک مشتری داشتن دعوا می کردن. جالب اینجاست که رئییس شعبه هم بدتر از اونهاس!
تازه ترین اخبار