۰
۱
چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰
اقدام جالب یک بانک؛

تسهیلات می خواهید از قطار شهری مشهد نامه بیاورید!

اخبار بانک: یکی از بانک های خصوصی در اقدامی جالب از دریافت کنندگان برخی تسهیلات خواسته از قطار شهری مشهد نامه بیاورد!
تسهیلات می خواهید از قطار شهری مشهد نامه بیاورید!
به گزارش «اخبار بانک»، یکی از بانک ها بزرگ خصوصی در مشهد بابت ضمانت تسهیلات برخی از مشتریان خود درخواست جالبی ار مطرح می کند.

مشتری این بانک اعلام می کند چند روز پیش به جهت دریافت تسهیلات یکصد میلیون تومانی به بانک مذکور مراجعه کردم.

با توجه به اینکه مبلغ تسهیلات بالا بود، بانک مربوطه درخواست ارائه وثیقه ملکی به عنوان ضمانت تسهیلات را از مشتری خواستار شده است.

اما نکته جالبی که بانک علاوه بر وثیقه ملکی از مشتری دریافت کرده این است که سند ملک مورد نظر باید ابتدا به قطار شهری و شهرداری برود و تاییدیه ای دریافت کند!

تایید مربوطه از قطار شهری بابت این است که ملک مورد نظر در سد راه قطار شهری مشهد در طی چند سال آینده نباشد!

مشهدی ها خاطره خوبی از قطار شهری ندارند و از مدت ها پیش که کلنگ آغاز عملیات ساخت و ساز این پروژه زده شد تاخیر بسیاری بابت افتتاح آن تحمل کردند.

به نظر می رسد مدیران بانک مربوطه در مشهد نیز خاطره خوبی از وثایق ملکی برخی از مشتریان خود نداشته و احتمالا پرونده تسهیلاتی یکی از مشتریان با مشکل تملک توسط قطار شهری و شهرداری مشهد روبرو شده است!

مشتری بانک مربوطه نیز در کمال تعجب به قطار شهری مراجعه و درخواست چنین نامه ای را می کند و از همه عجیب تر اینکه شهرداری نیز بدون فوق وقت نامه در سرراه قطارشهری نبودن ملک مورد نظر را به مشتری داده و بانک نیز بلافاصله تسهیلات ۱۰۰ میلیونی را به مشتری پرداخت کرده است!
https://akhbarbank.com/vdcj8oet.uqextzsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
بعضی شهرهاب مجوزهای عجیب توایران تبریز ماشینهای لوکس ازمنطقه آزاد جلفا میخرندماشینهای اروپاییو امریکایی بامبلغ ناچیز سوارمیشوند مشهدی هاهم مثل آب خوردن موسسه اعتباری میزنند اونم با 200شعبه بعدشم قانونهایی هم واسه تسهیلات وسپرده های مردم اختراع میکنند
تازه ترین اخبار