۰
۱
دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵
مدير عامل بيمه آسيا:

11 درصد سرمايه جهان در اختيار بيمه گران بيمه هاي زندگي است

اخبار بانک: 11 درصد سرمايه جهان در اختيار بيمه گران بيمه هاي زندگي است و ما مي توانيم با شناخت ظرفيت هاي خالي خود در حوزه بيمه هاي زندگي به توسعه دست پيدا کنيم.
11 درصد سرمايه جهان در اختيار بيمه گران بيمه هاي زندگي است
به گزارش «اخبار بانک» به نقل از روابط عمومي بيمه آسيا،دکتر ابراهيم کاردگر، نايب رئيس هيأت مديره و مديرعامل بيمه آسيا در گردهمايي ارائه راهکارهاي توسعه فروش بيمه هاي عمر و پس انداز با ارائه تحليلي کوتاه از استراتژي هاي بيمه آسيا در جذب بازار گفت: شبکه فروش قوي، کارکنان خوب و توانمند، قدمت ۵۶ ساله شرکت و حسن نيت و صداقت از عوامل موفقيت ما در بازار هستند.

مديرعامل بيمه آسيا با تاکيد بر لزوم توسعه فروش بيمه هاي زندگي، اظهار داشت: بيمه هاي زندگي ابزار تامين مالي بسيار خوبي است.

دکتر کاردگر با اشاره به اينکه بيمه يک نهاد مالي است، افزود: ما بايد با بکارگيري ابزار بيمه هاي زندگي، واسطه ها را حذف و اين سياست را در بيمه آسيا نهادينه کنيم.

نايب رئيس هيأت مديره بيمه آسيا با تصريح اين موضوع که بازار صنعت بيمه يک بازار رهبري قيمت است نه بازار رقابتي، عامل توسعه صنعت بيمه را دانش بين رشته اي برشمرد و گفت: حسن نيت و صداقت عامل موفقيت است. بايد اصل شفافيت و حسن نيت و صداقت را در شبکه فروش رعايت کنيم و با تکيه بر توانمندي هاي شرکت بيمه آسيا، سعي در توسعه بازار داشته باشيم.

مهدي شريفي، معاون فني مديرعامل بيمه آسيا در بيمه هاي اشخاص و مسئوليت در ابتداي اين گردهمايي ضمن معرفي طرح هاي حامي، مهر آسيا و پوشش تکميلي هزينه هاي پزشکي به عنوان طرح هاي جديد بيمه اي، به تشريح عملکرد بيمه آسيا در ارائه بيمه هاي عمر در سال هاي گذشته پرداخت و نگاه بيمه آسيا را نگاهي تخصصي در اين حوزه معرفي کرد.

احمد سربخشيان، مدير بيمه هاي عمر و پس انداز بيمه آسيا ضمن تشريح برنامه هاي اين مديريت در راستاي بهبود محصول، بهبود خدمات و تسهيل صدور و ارائه خدمات، بهبود کيفيت محصول را يکي از راه هاي ارائه محصول دانست و افزود: بيمه عمر و پس انداز بر سه بخش فني، مالي و فناوري اطلاعات استوار است.

مدير بيمه هاي عمر و پس انداز بيمه آسيا با اشاره به مهم ترين ويژگي بيمه نامه جديد مهر آسيا که داشتن دو بيمه شده با يک حق بيمه است گفت: ويژگي منحصربفرد اين بيمه نامه امکان جايگزين شدن بيمه شده دوم به جاي بيمه شده اول بدون پرداخت هزينه و وجه اضافي است.

سربخشيان با تاکيد بر لزوم گسترش بيمه گري الکترونيکي ضمن اشاره به دو شعار «بردبرد» در شبکه فروش و شعار «تبديل يک بيمه نامه به دو بيمه نامه» در عمر و پس انداز ، افزود: بيمه آسيا با اتکا بر توان مالي خود توانست مشارکت در منافع را پرداخت کند و در حال حاضر داراي بيشترين ذخاير فني در بيمه عمر است.

مدير بيمه هاي عمر و پس انداز بيمه آسيا اهداف مديريت عمر و پس انداز را تقويت توان مالي و فني، توسعه سرمايه انساني، توجه و افزايش رضايتمندي مشتريان داخلي و خارجي و بهبود فرآيندها برشمرد و بيان داشت: ما بايد بيمه عمر و پس انداز را طوري طراحي کنيم که از سال اول به سوددهي برسيم.

در اين گردهمايي مقاله اي در رابطه با کاربرد آمار در بحث بازاريابي و فروش به ويژه در بيمه هاي زندگي ارائه وسه کارگاه آموزشي "بيمه نامه جامع مهر آسيا "با موضوع مقايسه بيمه نامه جامع مهر آسيا با محصولات مشابه بازار، ويژگي ها و مزاياي بيمه نامه جامع مهر آسيا، پوشش هاي قابل ارائه در بيمه نامه جامع مهر آسيا، "بـازپـرداخت، وام و خســارت " با موضوع ارائه گزارش اجمالي در مورد بازپرداخت، وام، ميزفروش بيمه هاي عمر و پسانداز و فرآيند رسيدگي به پرونده هاي خسارت و "کنترل و نظارت " با موضوع ارائه راهنما و دستورالعمل کنترل، نظارت و پايش، پايش نمايندگان، وصول مطالبات اقساط حق بيمه سررسيد گذشته و بررسي گزارش هاي سيستمي برگزار شد.

پايان بخش اين گردهمايي اعطاي لوح تقدير به ۲۲ نماينده برگزيده در سه گروه نمايندگان برتر وصول حق بيمه، نمايندگان برگزيده مسابقات فروش و نمايندگان کارگروه تخصصي عمر و پس انداز بود.

گردهمايي ارائه راهکارهاي توسعه فروش بيمه هاي عمر و پس انداز در سال ۱۳۹۴، با حضور مديرعامل، مشاوران و معاونان مديرعامل، مديران و رؤساي شعب بيمه آسيا و نمايندگان فعال در فروش بيمه هاي عمر و پس انداز از سراسر کشور در سالن اجتماعات اين شرکت برگزار شد.
https://akhbarbank.com/vdcdx50s.yt0oj6a22y.html
مشاهده نظر مخاطبان
پس زودی برید منحل کنید. چون سرمایه ی کلانی رو به نفع خودش تصاحب کرده!!!!!
تازه ترین اخبار