۰
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹

نشست مشترک بيمه آسيا و پست بانک

اخبار بانک: نشست مشترک بيمه آسيا و پست بانک با حضور دکتر کاردگر، نايب رئيس هيأت مديره و مديرعامل بيمه آسيا و مهندس حسن زاده رئيس هيأت مديره و مديرعامل پست بانک برگزار شد.
نشست مشترک بيمه آسيا و پست بانک
به گزارش «اخبار بانک» به نقل از روابط عمومي بيمه آسيا، دکتر کاردگر نايب رئيس هيأت مديره و مديرعامل بيمه آسيا در اين نشست که در محل بيمه آسيا انجام شد، با تاکيد بر اهميت و تاثيرگذاري اين همکاري متقابل در ارائه خدمات شايسته بيمه اي، اظهار داشت: با همکاري متقابل، نه تنها بيمه آسيا و پست بانک بلکه مردم عزيز کشورمان منتفع خواهند شد.

بنابر اين گزارش مهندس حسن زاده رئيس هيأت مديره و مديرعامل پست بانک با اشاره به خدمت رساني پست بانک در ۱۴ هزار نقطه محروم و توزيع ۹۳ درصد يارانه ها در روستاها، گفت: اين پتانسيل باعث ايجاد يک بازار مادي و معنوي مناسب شده است که اميدواريم با همکاري بيمه آسيا شاهد رشد و اعتلاي خدمت رساني به نقاط محروم و روستايي کشور باشيم.

گفتني است براساس تفاهم‌نامه بيمه آسيا و پست بانک که هفتم بهمن ماه سال۱۳۹۳به امضاي مديران عامل دو شرکت رسيد ،انواع خدمات بيمه‌اي از طريق دفاتر خدمات بانکي پست‌بانک ايران در سراسر کشور با رعايت ضوابط و مقررات شوراي عالي بيمه و بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران از سوي بيمه آسيا ارائه مي شود.
https://akhbarbank.com/vdchkxnx.23nkkdftt2.html
تازه ترین اخبار