۰
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۱
معاون ارزی بانک حکمت ایرانیان در گفت وگو با اخبار بانک:

صرافی " حکمت ایرانیان " بزودی راه اندازی می شود

معاون ارزی بانک حکمت ایرانیان گفت: ما مجوز های لازم برای افتتاح صرافی را دریافت کرده ایم و به زودی صرافی بانک افتتاح می شود.
صرافی " حکمت ایرانیان " بزودی راه اندازی می شود
نادر حسن پور معاون ارزی بانک حکمت ایرانیان در گفت و گو با «اخبار بانک» به چند پرسش ما پاسخ داد که متن آن را در ادامه می خوانید:

درباره دریافت مجوز سوئیفت و همچنین برنامه های آتی بانک حکمت ایرانیان کمی توضیح می دهید؟

همانطور که میدانیم سوئیفت شبکه ای ست که امکان ارسال و دریافت اطلاعات معاملات مالی را به موسسات مالی در محیط امن ، استاندارد شده و قابل اعتماد فراهم می کند در این راستا با توجه به آنکه بانک حکمت ایرانیان علاقه مند به ارتباط و گسترش فعالیت های بانکی خود با داخل و خارج از کشور است، لازم بود که این ارتباط از طریق سوئیفت انجام پذیرد. برنامه هایی که بانک حکمت با دریافت این مجوز زیر ساختارهای بانک را نسبت به مسائل ارزی اصلاح و به جایگاه اصلی آن می رساند در مرحله بعد با بانکها ارتباط برقرار می کنیم و نیز افتتاح حساب ،تبادل اطلاعاتی و تبادل ارزی خواهیم داشت همچنین برنامه بعدی بانک، آموزش پرسنل نسبت به برنامه های ارزی و مقررات بین المللی و آموزش زبان و زبان تخصصی بانکی است. همچنین درباره اعتبارات اسنادی و روشهای پرداختهای بین الملی و مقررات متحد الشکلی در خصوص مسائل ارزی از اولویت های ما خواهد بود .

در خصوص افتتاح صرافی در چه زمانی این موضوع محقق خواهد شد ؟

ما مجوز های لازم برای افتتاح صرافی را دریافت کرده ایم و به زودی شاهد افتتاح صرافی خواهیم بود .

در خصوص رسالت تشکیل بانک حکمت ایرانیان از دید شما چه بوده است ؟
با توجه به آنکه سهامدار عمده این بانک افراد غیور و زحمت کش جامعه هستند،یکی از رسالت های این بانک خدمت به این قشر زحمت کش و دلیر و بی ادعا است. با توجه به اینکه مردم تصور می کنند که خدمات این بانک فقط مربوط به این قشر خاص می باشد اما باید اشاره کنم ما علاوه بر خدمات به این قشر زحمت کش که دوست داریم از امکانات بانک خودشان به نحو احسن استفاده کننددر جهت سود دهی بیشتر به این عزیزان می توانیم به سایر اقشار از جمله تجار ، واردکنندگان ، صادرکنندگان و دوستانی که در داخل و خارج از کشور پروژه هایی دارند و یا تولید کننده هستند و صنایعی رو پیشرفت و توسعه می دهند خدمات نوین بانکی را ارائه کنیم .صنایع پتروشیمی نفت و سایر صنایعی که در حال توسعه در داخل کشورهستند نیز می توانند از خدمات ما استفاده کنند اعم از سرویس های ارزی ، ریالی ، تسهیلات ریالی ، بانکداری الکترونیکی در واقع ما یک بانک تجاری هستیم و به عموم مردم تعلق داریم و خواهان آن هستیم که به همه سرویس مناسب بدهیم امیدوارم در این راه بتوانیم همه مشتریان عزیز را تحت پوشش قرار دهیم.

با توجه به آنکه بانک حکمت به عموم جامعه تعلق دارد و اینکه خواهان ارائه خدمات به عموم می باشد شکی نیست ولی تعداد شعب شما محدود می باشد در این خصوص توضیح بدهید ؟
در حال حاضر تعداد شعب فعال ما در کل کشور ۱۲۶ شعبه و ۷۸ باجه می باشد که بسیاری از آنها در تهران مستقر می باشد که عمده شعب دارای واحد ارزی هستند. با توجه به ایجاد زیر ساختار ارزی فعالیت های این شعب هم گسترش پیدا خواهدکرد و مطمئناً خدمات و سرویس بهتری به مشتریان را ارائه می کنند.
قصد داریم یک جابه جایی در شعب داشته باشیم که مشتریان نسبت به دسترسی های مکانی و دستگا ههای خود پرداز مشکلی نداشته باشند.
همچنین در تلاش هستیم علاوه برحفظ شعب موجود ، شعب های دیگر خود را در مراکز تجاری و همچنین مکان های عمومی راه اندازی کنیم تا مشتریان راحت تر بتوانند از خدمات ما بهره برداری کنند البته در آینده نزدیک یکی از برنامه های بانک حکمت محقق شدن این توسعه شعب و همچنین خدمات به عموم جامعه است.

در خصوص پرداخت تسهیلات ارزی ریالی که اشاره شد آیا سقفی را برای آن در نظر گرفته اید ؟
برای بانک در نظر گرفتن سقف معنی و مفهومی ندارد البته با در نظر گرفتن چارچوب های بانک مرکزی که همه بانکها باید رعایت کنند، ولی با توجه به این موارد نمی توان سقفی برای مشتری در نظر گرفت. پرداخت ها بستگی به فعالیت های مشتری ، اهلیت آن و نیز اعتبار سنجی که بانک انجام می دهد دارد.
با تمامی توضیحات به صورت مشخص نمی توان برای مشتری سقفی در نظر گرفت مگر بعد از اینکه اعتبار سنجی لازم صورت بگیرد. می توان نوید را به مشتریان بدهیم که سرویس های جدید اعتبارات در حال بررسی است که بزودی اعلام می شود .

و اما صحبت آخر ؟
ما با تمام توان در خدمت سهامداران عزیز و مردم غیور ایران هستیم و هر خدمتی را در اهداف عالیه بانک که بتواند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اقتصاد مملکت کمک کند دریغ نخواهیم کرد جا دارد از مدیریت محترم عامل و اعضاء محترم هیات مدیره بانک که با خلوص نیت در اعتلای اهداف بانک تلاش می کنند و برای حمایت بی دریغشان تشکر کنم . برای شما و همکارانتان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.
https://akhbarbank.com/vdcjtaet.uqextzsffu.html
تازه ترین اخبار