۰
يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۸
پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت هشتاد و دومین سال تاسیس

روح جوانی در شریان‌های بانک ۸۲ ساله

اخبار بانک: دکتر مرتضی شهیدزاده مدیرعامل بانک کشاورزی طی پیامی ، فرارسیدن هشتاد و دومین سال تاسیس بانک کشاورزی را تبریک گفت.
به گزارش «اخبار بانک»،متن کامل پیام را در پی ملاحظه می کنید.
گذر هشتاد و دو سال از عمر هر سازمان، نهاد و یا موسسه‌ای آیتی بر پختگی آن مجموعه است؛ چنانکه این نشانه در میان انسان‌ها نیز صادق است. با این تفاوت که رسیدن به ۸۲ سالگی در میان انسان‌ها، نشانه‌ای بر کهولت و کم‌توانی تلقی می‌شود و پیران جمع را تنها به عنوان مشاورانی مجرب می‌پندارند که امور اجرایی را به جوان تر ها سپرده اند. اما سازمان‌ها از این قاعده پیروی نمی کنند؛ زیرا می‌توانند در عین پختگی و تکامل، با طراوت، شاداب و جوان باشند.

این طراوت و جوانی یک پیش‌شرط بزرگ دارد؛ پیش‌شرطی که بانک کشاورزی آن را امروز سرلوحه امور قرار داده است. پیش‌شرط چابکی و جوان ماندن پس از سال‌ها فعالیت برای سازمان‌ها و موسسات، تحول و تجهیز سازمان‌ها به نیروهای تازه‌نفس، جوان و کارآمد است؛ نیروهایی که با تلاش خود، شادابی را به این درخت تناور ۸۲ ساله هدیه می‌کنند.

امروز و در هشتاد و دومین سال تاسیس، بانک کشاورزی در مقطع پختگی و نخبگی خود قرار دارد و از تجارب ارزشمندی برخوردار است ؛ لکن این پختگی و نخبگی را باید با تازگی و تازه شدن حفظ کرد. از منظر مدیریتی هر سازمانی یک سیر گذرا از طلوع تا افول را طی می‌کند و تنها سازمان‌هایی اجازه نمی­دهند از دوران رونق به دوران رکود برسند که همواره خود را با جراحی­های سازمانی به روز نگه داشته و تازه می‌کنند. این همان نقطه‌ای است که بانک کشاورزی بر آن ایستاده است. بانک کشاورزی با پیگیری این روند، سعی در به روز شدن داشته و خود را برای ورود به آینده بهتر آماده می‌کند و من رجاء واثق دارم که با همت این سرمایه های انسانی با استعداد و به روز رسانی های مستمر و دائمی، بانک کشاورزی می تواند ، خیلی زود، روزهای بهتر و با شکوه تری را جشن بگیرد. فرصت را مغتنم می شمارم و فرا رسیدن هشتادودومین سال تاسیس بانک کشاورزی را تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند متعال موفقیت همکاران را در خدمت به همه مردم ایران آرزومندم.
https://akhbarbank.com/vdci5wap.t1a5p2bcct.html
تازه ترین اخبار