۰
اخبار بانک: مراسم توديع و معارفه مدير شعب بانك كشاورزي استان اصفهان با حضور دكتر مرتضي شهيدزاده رئيس هيئت مديره و مديرعامل اين بانك روز يكشنبه 17 خرداد سال جاري در اصفهان برگزار شد.
به گزارش «اخبار بانک» به نقل از روابط عمومي مديريت شعب بانك در استان اصفهان، دكتر شهيدزاده در اين مراسم بانك كشاورزي را بانكي مردمي ، عاطفي ، منطقي و دانش محور دانست و اظهار داشت : بانك كشاورزي و جهاد كشاورزي با همكاري هم مي توانند اتفاقي بزرگ و متمايز را براي امنيت غذايي كشور به ارمغان آورند.

شهيدزاده با اشاره به اينكه كاركنان بانك مي بايست با تعامل و همدلي به عنوان يك نهاد مردمي خدمت به ممتازترين و پاك ترين قشر جامعه را سرلوحه كار خود قرار دهند گفت : نقش ذاتي بانك كشاورزي توسعه در بخش كشاورزي است و بانك كشاورزي به عنوان يك بانك تخصصي عامل اجراي سياست هاي دولت و تامين كننده منابع مالي برنامه هاي توسعه اي و تجاري بخش كشاورزي است.

وي در ادامه با اشاره به نقش سياستي بانك كشاورزي ، يكي از اهداف بانك را تعيين ارزش افزوده اقتصادي براي توليد كننده دانست و با تاكيد بر فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر اين كه خام فروشي ممنوع است، گفت : كشاورزان بايد محصولات خام خود را بسته بندي و فراوري كنند و ارزش افزوده را به خود اختصاص دهند تا با صنعتي كردن بخش كشاورزي بتوانيم به اهداف مورد نظر دست پيدا كنيم.

دكتر شهيدزاده در ادامه از مسئوليت هاي اجتماعي بانك كشاورزي به عنوان نقش اختياري ياد كرد و گفت : اگر بخواهيم كشاورزي پايدار بماند بايد نوجوانان ، زنان و فارغ التحصيلان بخش كشاورزي را شناسايي كنيم و با آموزش دادن به آن ها و در اختيار گذاشتن منابع و حمايت از آن ها به توليد محصولات كشاورزي كمك كنيم.

وي در ادامه گفت : حيات بانك به مشتري وابسته است و رفع نياز مشتري و تامين منابع مورد نياز توليد كننده وظيفه بانك است. شهيدزاده افزود : نمي توانيم بدون توجه به نياز مشتريان حركت كنيم بنابراين بر اساس نيازمندي مشتري بايد محصول خدمات بانكي طراحي و بازارسازي شود.

شهيد زاده با اشاره به شعار« جهاد همدلي براي شكوفايي» اظهار داشت: همه ي ما در جامعه اي به نام جامعه توليدي زندگي مي كنيم كه اگر بتوانيم نيازها را برطرف كنيم مي توانيم در امنيت غذايي موثر باشيم و به اهداف مقام معظم رهبري كه بر پايه اقتصاد مقاومتي طراحي شده است دست پيدا كنيم.

بر اساس اين گزارش، دكتر شهيدزاده در پايان ضمن قدرداني از زحمات اسماعيل اسفندياري ، فريدون بهبهاني را به عنوان مدير جديد شعب بانك كشاورزي استان اصفهان منصوب كرد.
https://akhbarbank.com/vdcewx8x.jh8exi9bbj.html
تازه ترین اخبار