۰
اخبار بانک: نشست تخصصی اتحادیه طلاب و دانشجویان علوم دینی با بانک توسعه تعاون برگزار شد.
به گزارش «اخبار بانک»، دکتر محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این نشست خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون جهت بهبود ارائه خدمات به اتحادیه ها و شرکتهای تعاونی برنامه هایی را به طور جدی دنبال می نماید که تقویت ابزارهای الکترونیکی بانک جهت افزایش امکان دسترسی بیشتر مشتریان به بانک خودشان از جمله آنها می باشد.

سهمانی همچنین بهینه سازی شعب را از جمله برنامه های اجرایی و مهم در سال جاری عنوان کرد و افزود: بانک درصدد است تا ارتباط و تعامل بیشتری با مشتریان خود نسبت به گذشته برقرار نماید و بر این اساس ارتباط با اتحادیه ها که پل ارتباطی بانک با تعداد کثیری از تعاونی ها می باشد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه نیازسنجی تعاونی ها سبب بهبود ارائه خدمات خواهد شد از این اتحادیه خواست تا با ارائه نیازهای خود به صورت مکتوب بانک خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب یاری نمایند و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بانک توسعه تعاون در ارائه خدمات به این بخش با ایجاد زیرساختهای اساسی در شرایط مطلوب ارائه خدمات قرار دارد.

در ادامه جلسه زنهاری مدیرعامل اتحادیه طلاب و دانشجویان علوم دینی ضمن بیان مشکلات و توقعات اتحادیه افرود: توجه به منافع بانک و اتحادیه به صورت توامان نقش به سزایی در تقویت این ارتباط خواهد داشت.
https://akhbarbank.com/vdca6yne.49nyo15kk4.html
تازه ترین اخبار