۰
۲
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵
مدیر عامل بانک دی:

اعتقادی به بازی با نرخ نداریم

اخبار بانک: مدیرعامل بانک دی کنترل‌های بانک مرکزی را در فروکش کردن رقابت‌های ناسالم موثر دانست و گفت: اگر تاکیدات بانک مرکزی نبود وضعیت به گونه‌ای پیش می‌رفت که بازی با نرخ جای رقابت‌های سالم را می‌گرفت
به گزارش «اخبار بانک» به نقل از روابط عمومی بانک دی، دکتر احمد شفیع‌زاده در جمع روسای شعب بانک اظهار کرد: برخی فکر می‌کنند برای جذب منابع جدید حتما باید با نرخ‌ها بازی کرد اما ما معتقدیم که جذب منابع باید رقابت در خدمت رسانی به مشتری باشد نه نرخ سود بیشتر.

وی با اشاره به شعار «دولت و ملت همدلی و همزبانی» ادامه داد: اگر با سرلوحه قرار دادن این شعار در مسیر سازندگی کشور و با روش رقابت در پی جذب منابع جدید باشیم، علاوه بر اینکه آثار منفی ندارد، هم مورد تایید دولت خواهد بود هم مشتریان را راضی نگه می‌داریم.

مدیرعامل بانک دی خاطرنشان کرد: همه می‌خواهیم تورم ایجاد نشود و اقتصاد کشور در آرامش به فعالیت خود ادامه دهد، ما به اندازه خودمان باید تلاش کنیم تا هم نقش‌مان را در اقتصاد ملی پررنگ شود و هم سرفصل رقابت در خدمت نرخ را رعایت کرده باشیم.

او گفت: گام برداشتن در چنین مسیری سخت است اما ما باید این سختی را به جان بخریم و به عنوان عضوی فعال از جامعه اثری ماندگار از خود به جا بگذاریم. ما با پشتیبانی از شعب و ابتکار عمل می‌خواهیم منابع بانک را افزایش دهیم نه با نرخ سود بالاتر.

شفیع‌زاده با تاکید بر اینکه به نرخ سود اعتتقادی ندارم، افزود: این رفتار و نوع خدمت است که مشتری را جذب می‌کند، مشتری آمادگی دارد در قبال خدمت خوب هزینه هم بدهد. ما باید سازوکارها و مسیر حرکت‌مان را در این چارچوب قرار دهیم.

مدیرعامل بانک دی با تاکید بر اینکه جذب منابع جدید در اولویت برنامه‌های امسال شعب قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به توانمندی‌هایی که در بدنه کارشناسی و مدیریتی بانک وجود دارد افزایش سهم بانک از بازار نقدینگی قابل انتظار است.

وی نقش روسای شعب در امر بازاریابی را بسیار موثر دانست و افزود: هنر مدیریت شاخثه اصلی بهره‌مندی از ظرفیت‌های و فرصت‌هاست که در بعد رفتاری و توجه ویژه به مشتریان متبلور می‌شود.

شفیع‌زاده در ادامه با معرفی مشاور جدید بازاریابی و جذب منابع مدیرعامل گفت: اولویت اول در کنار مدیریت اقتصادی شعبه مسئله جذب منابع است که حتما باید در چارچوب قواعد بانک مرکزی انجام شده و تخطی صورت نگیرد چرا که واقعا چنین راهی برای جذب منابع ارزش ندارد.

در ادامه این جلسه مهدی قاسمی ـ معاون امور شعب بانک دی ـ با بررسی عملکرد شعب در سال ۹۳ به تشریح برنامه‌های سال جاری این معاونت پرداخت و گفت: امسال را باید سال بهار بانک دی بنامیم و تلاش کنیم که بر پایه زیرساخت‌هایی که طی سال‌های گذشته بنا گذاشته شده جهش قابل توجهی در عملکرد بانک داشته باشیم.

همچنین عباس ملکی که در این مراسم به عنوان مشاور بازاریابی و جذب منابع مدیرعامل بانک دی معارفه شد در سخنانی با اشاره به برنامه‌های پیش رو برای جذب منابع از بررسی عملکرد روسای سعب بر اساس میزان فعالیت آنها خبر داد و گفت: حمایت لازم از شعب انجام خواهد شد اما همه مولفه‌ها از جمله تشویق‌ها نیز بر همین اساس استوار خواهند بود
https://akhbarbank.com/vdciuvap.t1arq2bcct.html
مشاهده نظر مخاطبان
دانشجوی اقتصاد
آقای شفیع زاده ازتعدادکم سپرده گذاران دربانک دی معلوم شده که افکارتان مربوط به قرن بیستم است ونه بیست ویکم.باعلم ودانش اقتصاد روز پیش بروید.هم خدمت بهتر وهم حفظ حقوق سپرده گذاران ومشتریان وسهامداران بانک.اینها الفبای اولیه اقتصاداست.
بهلول
آقای مدیرعامل شما بیشتر به درد صندوق های قرض الحسنه میخورید تا مدیرعاملی یک بانک.
تازه ترین اخبار