۰
۱
دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۶

انتصاب اعضای جدید هیات مدیره بانک دی

اخبار بانک: اعضای جدید هیات مدیره بانک دی با تصویب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب شدند.
به گزارش «اخبار بانک»، مهندس علی مهبودی و دکتر شاپور زارعی با موافقت بانک مرکزی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره بانک دی انتخاب شدند.

مهندس علی مهبودی پیش از این معاون اعتبارات و بازاریابی و سرمایه‌گذاری بانک دی و دکتر شاپور زارعی سمت معاونت بانکداری الکترونیک بانک دی را دارا بودند.

بانک دی که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده طی دو سال اخیر با تغییر مدیریت، چشم‌انداز خود را برای قرار گرفتن در بین سه بانک نخست خصوصی کشور ترسیم کرده است.

دکتر احمد شفیع‌زاده ـ مدیرعامل بانک دی ـ پیش از این با اشاره به اقدامات بانک در سال گذشته اظهار کرده بود: ما در سال ۹۳ بر تقویت زیرساخت‌ها و نظامات بانکی متمرکز شدیم و نقشه راه را برای پنج سال آینده ترسیم و برنامه‌های راهبردی را در چند حوزه شناسایی و طبقه‌بندی کردیم که اجرای این برنامه‌ها ما را در راستای تحقق شعار سال، ارزش‌آفرینی به مشتریان و ذی‌نفعان و افتخارآفرینی برای ایثارگران رهنمون می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تعیین مدل کسب‌وکار از جمله این راهبردها بود، تاکید کرده بود: بر اساس این برنامه‌ها بر آن هستیم تا از بانکداری خرد به جامع با رویکرد بانکداری شرکتی و اختصاصی برسیم و بر همین مبنا در حوزه توانمندسازی سرمایه انسانی اقدامات زیادی انجام داده‌ایم و با ادامه زیرساخت‌ها در این حوزه‌ها سال ۹۴ به جایگاه خوبی دست خواهیم یافت.

بر اساس این گزارش علاوه بر اعضای جدید، دکتر علی‌اکبر عرب‌مازار رییس هیات مدیره، دکتر احمد شفیع‌زاده مدیرعامل و دکتر محمدعلی مورج دیگر اعضای هیات مدیره بانک دی را تشکیل می‌دهند.
https://akhbarbank.com/vdcezo8x.jh8evi9bbj.html
مشاهده نظر مخاطبان
مرادی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب دکتر زارعی عضویت حضرت عالی را به عنوان اعضای هیات مدیره جدید بانک دی تبریک می گویم
تازه ترین اخبار