۰
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۳

پیام مدیر بانک توسعه تعاون بمناسبت روز زن

پیام مدیر عامل بانک توسعه تعاون بمناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن.

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام فرارو، مقارن است با سالروز میلاد اسوه جاودانه هستی و کوثر فاضله الستی حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا سلام الله علیها و نیز زادروز میلاد فرزند برومند ایشان حضرت امام خمینی (ره). این روزهای فرخنده را به کلیه همکاران گرامی، خاصه خواهران بزرگوار که حضور و خدمتشان را در بانک توسعه تعاون مغتنم می شمارم تبریک عرض می کنم.

نامگذاری روز میلاد آن بانوی بی همتا بعنوان روز مادر و زن، تقارنی است شایسته و در عین حال تأمل برانگیز تقارنی که از یک سو ناظر به مقام رفیع مادران و زنان است و در یک نگاه نیز یادآور اهمیت و ضرورت توجه به آموزه های اخلاق و منش فردی و اجتماعی آن بانوی سترگ از سوی بانوان. شایسته و پسندیده آن است که خواهران و همکاران گرامی ضمن بازخوانی چند باره سیره عملی حضرت صدیقه کبری، تلاش و همت خویش را مصروف دارند تا با تخلق کامل به اخلاق اسلامی و بهره گیری از ستر عفاف و نیز با بکار بستن ظرفیت های متعالی یک بانوی مسلمان و ایرانی، در محیط شغلی خویش عامل بسط تقوی و ملکات فاضله اخلاقی بوده و در عین حال، توسعه تعاون، مشارکت، هم افزایی و کوشش برای از میان برداشتن موانع پیش روی خانواده بزرگ بانک توسعه تعاون را در راه دستیابی به اهداف و برنامه های مقرر، بستر ساز باشند، خلاقیت، اندیشه و ایده های شما تحقیقاً مجموعه جوان و در آستانه رشد و بالندگی بانک توسعه تعاون را برای بهره گیری از بسیاری فرصت ها همچون زمینه سازی برای توانمند سازی، ورود به عرصه های نوین بانکی و آمادگی برای همپائی و رقابت با پیشکسوتان عرصه بانکداری مهیا خواهد ساخت. البته تلاش های اجتماعی و شغلی شما آنزمان منشاء اثرات ماندگار برای جامعه و کشور اسلامیان خواهد بود که در کنار این مساعی، نقش محوری و بنیادینتان در کانون عفت و عاطفه خانواده محفوظ و روز افزون باشد.

مایلم در پایان، به پیشگاه همه مادران و زنان شایسته و پرهیزگار این سرزمین کهن، خاصه خواهران گرانقدرم در بانک توسعه تعاون در آستانه این روز ادای احترام نمایم و از محضر احدیت، کامروائی، سلامتی و بهروزیتان را درخواست کنم.

محمد علی سهمانی
رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل
بانک توسعه تعاون
https://akhbarbank.com/vdcdn90s.yt0xo6a22y.html
تازه ترین اخبار