۱
۱۳
اخبار بانک: مدیرعامل موسسه اعتباری میزان با سفر به خراسان شمالی ضمن بازدید از شعب این موسسه با مقام های مسئول در این استان گفتگو کرد.
به گزارش «اخبار بانک» به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری میزان، مجتبی خضری در بازدید خود از خراسان شمالی با حضور در صدا و سیمای خراسان شمالی در برنامه کنکاش شبکه اترک، برنامه های موسسه برای رفع مشکل سپرده گذاران را تشریح کرد.

در این برنامه ۴۰ دقیقه ای که جمعه شب از شبکه تلویزیونی اترک پخش شد، مهندس موفق معاون برنامه ریزی استانداری خراسان شمالی و مجتبی خضری مدیرعامل موسسه اعتباری میزان آخرین اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات سپرده گذاران در این استان را تشریح کردند.

جلسه با مقام های استانداری، قضائی و نیروی انتظامی از دیگر برنامه های این سفر بود و در جلسه ای که به همین منظور برگزار شد، اقدامات مسئولان استان و موسسه میزان برای رفع مشکل هماهنگ تر شد.

آقای خضری همچنین در این سفر با مسئولان و کارکنان شعب بجنورد در محل شعبه شهید چمران به گفتگو پرداخت و صبر و مقاوت آن ها را در مقابله با مشکلات ستود و به آن ها توصیه کرد، در برخورد با مشتریان همچنان صبوری و متانت را پیشه کنند.
وی از شعبه قوچان موسسه نیز بازدید کرد و با مشتریان به گفتگو پرداخت.
https://akhbarbank.com/vdchvinx.23nizdftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
ن
Romania
اقاي خضري چك موسسه ميزان در شعبه شهرستان مانه وسملقان بين بانكي بانك ملي چه وفت پاس مي شود دو ماه از وقتش گذشته است
مشتری وفادار
باسلام هم استانیهای عزیز،مشکلو خودمون درست کردیم خداوکیلی هیچ خبری نبودامیدوارم این مشکل کمبودنقدینگی هم زودتر حل شه حیف که حمایت مسئولین کمی دیراتفاق افتاد(نوش داروپس از مرگ)
مجید
انشاا.. با تدبیر تمامی مسوولان موسسه و استان این مشکلات از بین خواهد رفت
فقط باید به عنوان سپرده گذار یکم سعه صدر داشته باشیم و اجازه بدیم مسوولان با فرصت و تدبیر مشکلات رو حل کنند

یادمون باشه این موسسه بدون هیچ مشکلی 14 سال فعالیت کرده وهمه هم ازش راضی بودیم و این مشکلات اخیر هم بخاطر شایعات دروغ واسش ایجاد شد که به لطف خدا حل خواهد شد.
نمی دونم چرا این حس رو دارم که حق با موسسه میزانه. ولی چون در یک نبرد نابرابر قرار گرفته، نمی تونه به این زودی ها کمر راست کنه. هرچه قدر جلوتر میریم بی شرمی دولتمردان و شرمندگی مدیران میزان بیشتر میشه. هرچه جلوتر میریم می فهمیم که سکوت بانک مرکزی یعنی اینکه میزان رو می خوایم بزنیم زمین.
آهای ملت. بازم خدارو شکر که مسئولان میزان جلسه میزارن، میان مصاحبه می کنند، حضور دارند، مشکلات رو گردن گرفتند. نه مثل خاوری فرار کردند و نه مثل بعضی ها سکوت. همینجا هستند. هرچند اشتباهات مدیریتی اونا و به نوعی بی خیالی در ابتدای بحران باعث بیشتر شدن مشکلات شد، اما مشخصه که در نبردی نابرابر می خوان تامین نقدینگی کنند. اشتباه دیگه شون هم اینه که نیم خوان برن سمت فروش املاک تا حداقل بتونن نصف این جمعیت رو جواب بدن.
من نه کارمند میزان هستم و نه دشمن دولت . 35 میلیون حساب تو میزان دارم و به حسابم دست نزدم. چون رفتن در موسسه هیچ فایده ای نداره. اما از کسایی که رفتند جلوی استانداری و اعتراض کردند ممنونم. چون حداقل مقامات استانی رو به فعالیت واداشت.
و باز هم این نکته رو بدونیم که هر اتفاقی بیفته، مدیران محلی و استانی دلشون بیشتر از مدیران کشوری می سوزه.
اخبار بانک چرا مشکلات ارمان در مشهد را پیگیری نمی کنید و اطلاع رسانی نمی کنید تا حالا چند نفر ....
حوصله داری برادر اخبارارمانوپیگیری کنه که چی بشه شایعه سازها همه جا هستن
بحث فروش املاک بخاطر این کند پیش میره چون یه عده سودجو میخوان به مفت و نصف قیمت خرید کنند. خداییش ما خودمون باشیم راضی میشیم خونمون رو به نصف قیمت بدیم
رز
ون آقایون راضی نمیشن تو ملکاشون ضرر کنن مردم باید جورشو بکشن من کارمند که با هزار جور مشکل شندر غاز پس انداز کردم تا بتونم یه آپارتمان فکسنی بخرم الان باید کی ضررمو جبران کنه چون چک خونم برگشت خورد و معامله فسخ شد
بحران وقتی بیاد تمام افراد دچار خسارت میشن، باید با همکاری کمک کنیم تا سریعتر مثل سابق همه خدمات بگیریم.
وقتی که مجبور باشیم به نصف قیمت هم میدیم.خیلی جالبه : میزان حاضره مردم هر ضرری رو چه مادی چه غیرمادی متحمل بشن ولی خودش ضرر نکنه.میدونید تو همین مدت چه ضررهایی به مردم وارد شده؟
اصلا همین که تو میگی. بحث کردن فاید ای نداره
محمد
United States
اخبار بانک خبر ادغام میزانو چرا نمیزاری رو سایت
یعنی ساده باور میکنی؟
اینها همش جو روانی برای شکستن شایعات است و بانک مرکزی باید اینجوری معرکه رو بخوابونه دیگه
تازه ترین اخبار