دیدار مدیرعامل موسسه میزان با مقام های استان خراسان شمالی

24 اسفند 1393 ساعت 13:20

اخبار بانک: مدیرعامل موسسه اعتباری میزان با سفر به خراسان شمالی ضمن بازدید از شعب این موسسه با مقام های مسئول در این استان گفتگو کرد.


به گزارش «اخبار بانک» به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری میزان، مجتبی خضری در بازدید خود از خراسان شمالی با حضور در صدا و سیمای خراسان شمالی در برنامه کنکاش شبکه اترک، برنامه های موسسه برای رفع مشکل سپرده گذاران را تشریح کرد.

در این برنامه ۴۰ دقیقه ای که جمعه شب از شبکه تلویزیونی اترک پخش شد، مهندس موفق معاون برنامه ریزی استانداری خراسان شمالی و مجتبی خضری مدیرعامل موسسه اعتباری میزان آخرین اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات سپرده گذاران در این استان را تشریح کردند.

جلسه با مقام های استانداری، قضائی و نیروی انتظامی از دیگر برنامه های این سفر بود و در جلسه ای که به همین منظور برگزار شد، اقدامات مسئولان استان و موسسه میزان برای رفع مشکل هماهنگ تر شد.

آقای خضری همچنین در این سفر با مسئولان و کارکنان شعب بجنورد در محل شعبه شهید چمران به گفتگو پرداخت و صبر و مقاوت آن ها را در مقابله با مشکلات ستود و به آن ها توصیه کرد، در برخورد با مشتریان همچنان صبوری و متانت را پیشه کنند.
وی از شعبه قوچان موسسه نیز بازدید کرد و با مشتریان به گفتگو پرداخت.


کد مطلب: 32210

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/32210/دیدار-مدیرعامل-موسسه-میزان-مقام-های-استان-خراسان-شمالی

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com