۰
سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۵
در رتبه بندی شرکت های برتر ایران؛

بانک ملت برترین بانک و داراترین شرکت کشور معرفی شد

اخبار بانك: در رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی ایران از شرکت های برتر، بانک ملت عنوان برترین بانک و داراترین شرکت کشور را از آن خود کرد.
به گزارش «اخبار بانك» به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در همایش رتبه بندی سال ۹۳ شرکت های برتر ایران بر اساس عملکرد سال ۹۲، بانک ملت با فروش ۱۵۰ هزار و ۸۲۶ میلیارد ریال، عنوان ششم را در بین شرکت های برتر از آن خود کرد و بالاتر از تمامی بانک های کشور در این فهرست ایستاد. 

در این مراسم، محمدرضا ساروخانی مدیرعامل بانک ملت لوح سپاس ششمین شرکت برتر و برترین بانک در گروه بانک ها و بیمه ها را از دست مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیران سازمان توسعه صنعتی ایران دریافت کرد. 

بر اساس این گزارش، حجم فروش بانک ملت در سال ۹۱ معادل ۱۲۰ هزار و ۹۸۶ میلیارد ریال بوده است. 

در همین حال در بین شرکت های دارای بالاترین ارزش افزوده هم بانک ملت در جایگاه پنجم قرار گرفت و با ۴۹ هزار و ۱۲۷ میلیارد ریال ارزش افزوده، رتبه نخست را در نظام بانکی کشورمان کسب کرد. 

در شاخص بیشترین دارایی هم بانک ملت عنوان شرکت نخست را در بین شرکت های برتر کشور به خود اختصاص داد و با داشتن یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۴۱۸ میلیارد ریال دارایی، در صدر فهرست شرکت های برتر ایران قرار گرفت. 

در شاخص بالاترین میزان اشتغالزایی نیز بانک ملت با ایجاد شغل برای ۲۷ هزار و ۷۹۰ نفر در سال ۹۲ رتبه پنجم را در رتبه بندی شرکت های برتر کشور از آن خود کرد.
https://akhbarbank.com/vdcauune.49n6e15kk4.html
تازه ترین اخبار